Superbowl party!

Søndag var det altså superbowl da! Så jeg kom hjem fra overnatting, søndag morning og hjalp vertsmor å gjøre klart for superbowl! Vi hadde handlet inn masse chips, kjeks, og jeg prøvde meg på å lage kake (noe som failet en smule!).

Så rundt 2 tiden kom Liv over, vi dro til Starbucks en rask tur, hvor vi kjøpte oss hver vår kaffe, men da vi skulle betale sa damen som jobbet der at kaffene våres allerede var betalt for! Vi skjønte ingenting vi, og insisterte på å betale, men hun fortsatte bare å si at alt var betalt for og at vi bare kunne gå! Altså hadde vel noen betalt for oss? Haha lurer veldig på hvem det var! Eller om det kanskje bare var en veldig merkelig feil?

563398_4473166867026_1955004168_n Skjermbilde 2013-02-06 kl. 20.33.14
Meg, Liv og Caitlyn! 🙂                      Carlos sovnet under kampen, haha 🙂
(Jeg tok ikke noen bilder så jeg låner Liv sine!)

Vi kom hjem, og gjorde resten klart før Carlos kom over, senere kom også Dalton og Mariah og litt seinere kom også Caitlyn over. Vi satt alle sammen nede i stuen med familien min og klokken 5.30 startet kampen! Vi så på kampen, spiste, snakket og koste oss hele kvelden! Dette var altså min og Liv´s første super bowl så det var litt fett (syntes jeg hvertfall) at vi så fotball historie bli skapt da ene fotballspilleren løp 109 yards! Wohoo! Ny NFL rekord! I tillegg for første gang i Super Bowl historie slo lysene seg av i stadiumet rett før andre halvdelen av kampen skulle begynne!

Så kampen ble en halvtime utsatt til de fikk fikset lysene. Vi så siste halvdelen av kampen, og desverre vant Ravens! Haha 49ers gjorde et bra comeback mot siste halvdelen av kampen, men klarte desverre ikke slå motstanderne og scoren ble 31-34! Jeg var den ENESTE som heide på San Fransico 49ers! Haha, alle andre i rommet heide på Ravens !

Så må jeg vel også kommentere super bowl reklamene? Enkelte av de var kjempe bra, men de fleste var egentlig bare helt OK for å være ærlig. Jeg ble litt skuffet over de, menmen. Beyonce fremførte under «half-time» og fremføringen hennes var drit fet!

Men men, alt i alt var det en veldig vellykket kveld og jeg får vel nesten prøve å ha et superbowl party hjemme i Norge neste år? Selv om det betyr vi må være våken til kl. 5 neste morgen? Det er absolutt verdt det da! Jeg trodde aldri jeg skulle si dette før jeg kom hit, men jeg elsker virkelig Amerikansk Fotball! Det er kjempegøyt!

Ellers er det nå onsdag, om presis en uke fra i dag er jeg i Hawaii! Jeg gleder meg masse til å se Sebastian, Kine og Yasmina igjen!

Sp; Hvordan går det hjemme i Norge da?

Ajla Rashica

Hva sier du ? :)

