Thanksgiving break !

Jeg er så utrolig dårlig på å oppdatere, men jeg har faktisk ikke tid (pluss at jeg er litt lat når det kommer til blogging). // I am so bad at updating, but I really havent had time(plus, I am kinda lazy when it comes to bloging)

Uansett, forrige uke hadde vi fri fra tirsdag til søndag, så det var jo kjempe hærlig! Onsdag dro jeg og vertsfamilien for å se på Rhema julelysene. Rhema er en kjempe svær kirke som har en egen «park» hvor de dekorerer med over 2 mill. lys hvert år! Det er absolutt nydelig og jeg skulle ønske jeg hadde med meg kameraet mitt så jeg kunne fått noen bilder, men det får jeg gjøre neste gang. Uansett, stedet var helt pakket med folk, og det var absolutt verdt å gå og se! NYDELIG! //Anyway, we were out of school from tuesday to sunday lastweek because of Thanksgiving break, so that was really nice! Wednesday, me and my family went to Rhema to look at the christmaslights. Rhema is a huge church who has their own «park» where they decorate with over 2 mill. lights every year! It is absolutely gorgeaous and I wish I had brought my camera with me, so I could have snapped some picures to show you guys, but that I´ll do next time. Anyway, the place was crowded with people and it was absolutely worth watching! BEAUTIFUL!

Torsdag var det Thanksgiving !! Thanksgiving er da en amerikansk høytid hvor du setter pris på alt du har og eter deg så full at du nesten sprekker! Og riktig nokk, vi hadde hele bordet fylt med fantastisk god mat ! Favoritten min var definitivt Pickan paien, som bare var helt himmelsk! På morgenen dro forresten jeg, vertssøster og vetsfar ut og kjøpte en kalkun som vi ga til et hjemløs-senter sammen med en haug klær // Thursday was finally Thanksgiving !! Thanksgiving is an american holiday where you show your appreciation for whatever you are appreciative over and stuff yourself with food! And true enough, we had the whole table packed with yummy food! My favorite was deffinetly the Pickan pie, it was heavenly! In the morning, my hostdad, sister and I went and got a turkey and donated it to a homeless shelter with a bunch of clothes as well.

My cute little sister ❤  Me and my sissie ❤Nana ! ❤ I love this family! Pie!

Fredag var selveste Black Friday! Så vertsmor kjørte meg, Liv og Nora (en kjempe sjønn jente fra Norge jeg var med i NYC) til Woodlandhills Mall hvor vi møtte Michelle og gikk på en liten shoppingspree! Det var jo da kjempe kjekt og jeg fikk handlet inn litt julegaver og en julekjole til meg selv! Alt i alt var dette bare en helt fantastisk koselig dag med fantastiske venner ! // And then it was time for Black Friday. My hostmom drove Liv, Nora (an adorable exchangestudent from Norway I was in NYC with) and me to the Woodlandhills Mall where we met Michele and had a not so small shoppinspree! It was really fun, and I got to buy some of my christmasgifts and a christmasdress! All in all, this day was wounderfull with a bunch of woudnerfull friends!

Michelle Liv and me ! Liv, Michelle, SANTA!!, me and Nora ! Me and Michelle ❤

Lørdag hjalp jeg og Michaela først til å dekorere juletreet hos verts besteforeldrene (bilde kommer senere). Og jeg må si at treet ble absolutt vellykket! På kvelden hang jeg med en kompis, så det var jo kjempe kjekt også. //Saturday morning, Michaela and I went to help our grandparents decorate for christmas (pictures come later). And I must say, the tree came out beautiful! In the evening I went out with a friend of mine, and I hade a great time saturday as well.

Søndag var det tid for kirke, for så å ha en avslappet dag med familien og julefilmer, i tillegg til at vi dekorerte vårt eget juletre (som også ble nydelig , og bilder kommer senere). // Sunday morning, it was time for church. After chuch me and my family had a nice and relaxed evening with christmasmovies, as well as we decorated our own christmas tree (that also turned out beautiful, pictures come out later)

Husk å legge igjen en liten hilsen i kommentarfeltet // remember to leave a sweet comment bellow 😉

-Ajla R.

2 thoughts on “Thanksgiving break !

Hva sier du ? :)

