Weekend

Jeg har hatt en ganske hærlig helg dere! Fredag etterskolen tok jeg den gule skolebussen for første gang! Wohoo! Jeg skulle på overnatting, så det ble meg, Kayla, Christina, Michelle og Connie som hadde en skikkelig koselig jentekveld. Vi spiste pizza og melkesjokolade (NAM) og Kayla hadde black-lights og glow paint, så vi malte oss opp og slo på det svarte lyset så vi lyste opp! Det var så stilig! Så vi snakket og hadde det kjekt før vi senere på kvelden så Jennifers Body og sovnet. Jeg fikk til og med holde en slange så det var jo drit kjekt! Jeg absolutt elsker slanger så det var jo bare kjempe kjekt! Til frokost neste dag, bestilte vi en ny pizza, siden de to vi hadde kvelden før var spist opp (sundt sa du?) og satt på solstolene utenfor huset og nøt det fine og varme været.

My favourite mexican girl, Christina !

slange! Inside the yellow schoolbus!

Når jeg kom hjem hadde versmor og vertsfar allerede started med juledekoren, så jeg hjalp litt til med å feste lyset rundt garasjen. Vi er enda ikke ferdig men det ser så utrolig koselig ut!

Etter det dro vi på treningstudio, vi spiste på Arby´s for så å dra på kino og se Abraham Lincoln – film. Jeg følte meg veldig flink som forsto så og si alt som skjedde siden jeg nettopp hadde hatt prøve om dette tema!

Ellers idag var vi i kirken igjen, jeg skypet litt med familien i Norge, nå skal vi på treningsstudio igjen og når vi kommer hjem skal vi dekorere juletreet ! Yeyy!

Husk å legge igjen en liten kommentar dere

-Ajla R

2 thoughts on “Weekend

Hva sier du ? :)

