Senior pictures !

Forrige onsdag fikk jeg unnagjort del 1 av seniorbildene mine, men fordi solen gikk ned fortere enn vi hadde forventet ble det til at vi bestemte oss for å dra ut en annen dag senere for å ta resten av bildene! Jeg må si at Jerry Palmer virkelig er en fantastisk fotograf! Han var kjempe hyggelig og smilende, og det gjorde jo hele greien mye kjekkere!

Det var jeg, nana, papa og Michaela som dro sammen for å få tatt bildene, og Mr. Palmer tok til og med noen bilder av meg og Michaela!

Ellers dro jeg, Christina og noen venner av henne på fotballkamp på fredag, noe som var kjempe kjekt! Og selvfølgelig vant BA så vi er videre i state championship finalen! Wohoo!

Etter kampen dro vi ut og spiste, og så snille som vennene til Christina var, spanderte de ! Tusen takk til dem!!

Lørdag dro jeg og vertsfamilien ut på tur med hundene til en nydelig naturpark.

søteste søsteren altså ! ❤

I dag var det tidlig opp for å gå i kirken for første gang, noe som var veldig interesant men ganske koselig når jeg har en så kjekk vertsfamilie! Etter søndagstjenesten dro vi da hjem, vertssøster dro til nana og papa for å øve på piano og en time senere dro jeg og vertsmor for å hente henne. Da var det nemlig tid for shopping ! Jeg fikk meg en ny foundation og en nydelig vinterjakke fra Abercrombie & Fitch ! Så nå er jeg ferdig med leksene mine og snart er det tid for middag og sengetid! I morgen er starten på en ny uke !

 

Gratulerer med farsdag pappa! Håper du har hatt en super dag ! Så sees vi igjen om bare 208 dager!

(Gammelt bilde fra da vi var i Legoland, Danmark, men jeg elsker dette bilde så hvorfor ikke)

 

-Ajla R.

4 thoughts on “Senior pictures !

  1. Helt nydelig bilder av deg Ajla ❤ Og den skogen så kjempekoselig ut! 🙂 Dere er heldig som kan gå på tur i shorts da… Her går det mer i regntøy for tiden 😦

Hva sier du ? :)

