A picture speaks more then a thousand words

I dag er det 3 måneder siden jeg var på flyplassen og sa farvel til familie, 3 måneder siden jeg tok mitt førte skritt på amerikansk jord!

Jeg glemte helt å blogge ! Eller helt ærlig så hadde jeg ikke tid! Dere skjønner, torsdag var det Okie-up day, etter skolen dro jeg og noen venner til Paraden for å være med på DECA flåten, etter det kom Michelle og hentet meg så vi dro hjem til henne. Vi dro over til Wendy´s og spiste og tok en tur rundt nabolaget før vi dro og hentet Liv og dro på Homecoming dansen. Dansen var kjekk den, fordi jeg var med en gjeng helt herlige folk! Vi kom hjem rundt 10 tiden og da var det ut for å legge seg.

Michelle, Christina and Kayla ❤ I love you guys !

DECA flåten vår! jada, jeg vet, den er fantastisk! (Og den ble til og med kåret til beste flåten!!)

 Fredag var det spirit week, så jeg kjøpte meg en BA t-skjorte. Etter skolen kom Liv hjem til meg, vi dro over til Panda Express og spiste før vi gikk tilbake til skolen for å være med på homecoming fotball kampen. Det var Lauren og Caitlyns første kamp så det var jo bare drit kjekt ! Vi fikk alle lov å stå nede på gresset gjennom hele kampen ! Rett ved spillerne og cheerleaderne! Stemningen var så fantastisk og vi kunne se hele kampen, heie og rope rett ved der kampen skjedde! Det føltes nesten ut som vi hadde VIP seter! Og selvfølgelig vant laget vårt også ! Så stolt over BA Tigers guttene !

Caitlyn og Lauren´s første fotball kamp !!

Me, Liv and our Tiger mascots !

Etter kampen kom Christina og hentet meg så dro jeg over til henne for å sove over. Det var så utrolig koselig ! jeg fikk smake ekte mexikansk mat (siden hun er mexikaner) og fy søren det var sterkt altså ! Men det var godt altså ! Neste dag dro vi på Starbucks og tok oss en cafe før jeg ble kjørt hjem igjen. Når jeg kom hjem sa vertsmor vi kanskje kom til å få en ny hund, så vi dro for å møte henne og hun var så utrolig hærlig !

Søndag skjedde det ikke stort mye, vi slappet av og hadde en kjek og avslappet avslutning på helgen.

Mandag måtte jeg stå opp klokken 5 for å så å gjøre meg klar til skolen og være der klokken 6.30! Hvorfor? Fordi vi skulle på fieldtrip ned til University of Oklahoma (OU). Det er en av de to skolene her i Oklahoma som alle vet om, enten elsker du denne skolen, eller hater du den, og liker motstanderen OSU (Oklahoma state University). For eksempel er Vertsfar OSU fan, mens vertssøster er OU fan.

Jeg har enda ikke bestemt meg for hvem jeg liker. Men uansett, campus var så ufattelig fint! Vi tok to klasser og professorene var utrolig hyggelige og morsom!! Ellers dro vi og spiste på en søt liten restaurant i nærheten og det var vel for så vidt alt. OU er definitivt et universitet jeg har lyst å lære litt mer om!

I går dro jeg og en kompis av meg tilbake til skolen på kveldstid for å se på bandet spille nummeret sitt en siste gang før de drar til Indianapolis i dag for å være med på Nationals. Og herregud, de er så fantastisk gode! Showene de har mellom kampene er ingen ting i forhold til dette her! Det var så fantastisk å se på! Så ja, jeg hadde det utrolig kjekt, og dette var også første gang han jeg var med fikk se showet også, siden han er på fotball laget og må fokusere på trenerne istedet for showet hele tiden.

Ellers, masse lykke til, til bandet vårt! De vinner garantert (slik de gjør så og si hvert år). Spesielt masse lykke til, til Riley, Justin og Lauren !

I dag skal jeg ta senior bildene mine, så er det en ny fotball kamp på fredag (state championship! GOO BROKEN ARROW TIGERS!!)

-Ajla R.

4 thoughts on “A picture speaks more then a thousand words

  1. Høres ut som noen utrolig kjekke dager! 🙂 Det er kjempebra at du koser deg sånn, opplever så mye spennende og har blitt kjent med så mange koselige folk der borte. 😀 Men bare pass på å ikke kose deg så mye at du ikke vil komme hjem igjen til oss da :p

  2. Det er utrolig hvor fort tiden flyr forbi! Kjempefine blider, flåten ser kjempebra ut 🙂 Jeg elsker alt som har med high school spirit, noe av det beste med Amerika! Kos deg videre 🙂

Hva sier du ? :)

