Geek up & Halloween up !

Jeg fikk desverre ikke lagt ut noe eget innlegg om geek up i går, siden jeg ikke kom hjem før halv 11 og da var det rett til sengs for trøtt meg her i USA.

Ellers kan jeg jo likevel fortelle litt om gårsdagen! Jeg sto så klart opp og gjorde meg klar til skolen iført en blå rutete Hollister-skjorte, en grå cardigang, jeans og selvfølgelig .. Geek briller!

Så jeg kom på skolen og var der ut dagen, selvfølgelig var Yearbook beste delen av dagen ! Jeg har faktisk ikke ord på hvor mye jeg elsker disse jentene! De er helt hærlige hele gjengen! Ellers så var høydepunktet også kostymene folk gikk med, i US History gikk DJ fult ut for dagen og spillte geek rollen ut hele timen! Fy flate så morsomt det var! Fyren er jo så merkelig !

Etter det dro jeg, Adrienne og Mckenna for å hente en pakke på FedEx som da var en time unna BA! Og selvfølgelig klarte vi å rote oss bort og kjøre frem og tilbake på motorveien et par ganger fordi de drev med road construction osv. Den samme kvelden skulle det være Mr. BA også. Så vi spiste kinamat og dro over til Mckennas hus for at hun skulle kunne skifte (og jeg må bare si det, hun har historiens vakreste Rottweiler… jeg vil ha!!) så dro vi da videre til Mr BA.

Til dere som lurer på hva i all verden Mr BA er, så er det altså en «missekonkuranse» for gutter på skolen min, BAHS. De startet med et danseshow, for så å fortsette med «athletics wear», talent, og til slutt «evening wear» og spørmål. Jeg tror aldri jeg har ledd så mye i hele mitt liv! Guttene gjorde en fantastisk jobb med å lage et fantastisk og utrolig morsomt show fult av liv, dans, musikk og humor!

This slideshow requires JavaScript.


Halloween!

Så må jeg jo fortelle om i dag da! Halloween i Amerika er jo ikke bare-bare. Her går folk helt ut og dekorerer hus, kler seg ut, noen dekorerer til og med bilene sine med kroppsdeler hengene ut vinduene, djevelhorn og mye mer!

Jeg kledde meg nå hvertfall ut som en pirat! Yearbook jentene så utrolig skjønne ut med baseball uniform, vampyrer, feer, 60´s girls og kleopatra. Jeg og Mckenna bestemte oss for å gå rundt på skolen og ta bilder, så vi gikk inn i forskjellige klasserom og tok bilder av andre folk som hadde kledd seg ut! (jeg glemte selvfølgelig kamera, så de fleste bildene kommer i et annet innlegg). Folk her er så kreative! Gled dere til bildene kommer ut altså!

Hva mer er det å si da? Jo, i dag skal jeg og vertsen ut på trick n´treat ! Så da blir det mye snop på meg! Hihi 🙂

I morgen kan det hende at det ikke kommer noe innlegg siden jeg skal være med i paraden rett etter skolen, for så å å hjem til Kayla å gjøre meg klar og til slutt dra til Homecoming dansen som da er en veldig unformal, black light dance!

Hva gjorde du for Halloween i dag?

-Ajla R

3 thoughts on “Geek up & Halloween up !

  1. Glede meg t å se kjolen din t homecoming!! Legg ut massr bilder av kjolen og dansen!!! 🙂 Du hadde ikle trengt å kledd deg ut som geek, du e allerede en!!! Hehehehehe 🙂

  2. Glede meg t å se homecoming kjolen din, ta masse bilder av dg og jentene å legg ut!? Glede meg t å se, kos deg masse! Du fortjene d 🙂

    • Blir nokk ikke homecoming kjole siden det er glow in the dark party, så det blir egentlig mer shorts og hvit t-skjorte :p men skal kose meg masse ja!! 😀

Hva sier du ? :)

