Crayon up !

 

Dette innlegget skulle ut i  går, men så ble jeg stuck forran tv-skjermen med vertsfar og så Friday the 13th Part 2! Så jeg gjør dette innlegget her i yearbook timen mens vi sitter og diskuterer halloween kostymer for i morgen.

 

I går var det Crayon up day, desverre var det veldig få som kledde seg ut (siden crayon up er ganske kjedelig). Jeg hadde nå på meg norges flieesen min og røde bukser!

Dette var kostymet mitt denne dagen, minus hatten da, den lånte jeg bare ! 

Søndag dro vi til kirken (høstfest) og etter det dro vi til bass Pro Shop. Huset vårt var mer dekorert, men alt blåste vekk etter den sterke vinden for noen uker siden! Nå har vi dekorert litt mer, så jeg legger kanskje ut flere bilder av huset senere.

Andre hus i nabolagetLunsh prep-raleyI dag er det geek day så mer bilder og nytt innlegg kommer senere i dag.. Husk å kommentere !!

-Ajla R

 

4 thoughts on “Crayon up !

  1. Såg kjekt ut!! 🙂 Men e d sånt at dokker kler dokker ut kver dag fram t Halloween? Likte du filmen?!?!? *Skummel* be careful, dont let the bed bugs bite!!!!!

    • Nei vi kler oss ut slik hele uken, hver dag har et «team» siden det er homecoming week. Altså på fredag er det en STOR kamp, high school spirit, i morgen er det parade og dans. Det er rett og slett en SPIRIT uke for å ha det litt gøy ! 🙂

    • Og ja filmen var skummel!
      Jada selvfølgelig, må jo vise at jeg er utvekslingsstudent ikke sant? så folk legger merke til meg ! 🙂

Hva sier du ? :)

