Oppdatering

Jeg orker ikke skrive så altfor mye, men for en kort oppsumering på hva som har skjedd i det siste:

Fredag: Okmulgee Homecoming football camp – Bulldogs tapte desverre !

Lørdag: The Mall and the Cheesecake Factory med yearbook jentene

Søndag: Rulleskøyte hall med vertsmor, vertssøster, venninne av vertsøster og Alicia

Resten av uken har vært kjempe treig, men veldig kjekk til tider, yearbook og us History er vell favoritt klassene mine så de blir nesten høydepunktet på skolen! Jeg har det veldig bra, ikke noe hjemlengsel enda! (Ikke det at jeg ikke er glad i dere der hjemme, for det er jeg, men jeg savner dere ikke helt enda!) Nå er jeg virkelig klar for helg! I morgen er det State Fair med vertsfamilien ! Gleder meg!

Sp; skjer det noe spennende over i Norge da?

-Ajla R

4 thoughts on “Oppdatering

  1. Sjønna jentå vår ❤ kjekt du har de så kjekt der borte at du ik savner oss en gang 🙂 Ser ut til at du koser deg å de e de viktigste….men du de kakene såg såååå goe ut…og di jorbæra….nammmm

    kjempe gla i deg….og kos deg masse ❤

    • Amila ❤ Jada, storkoser meg jeg vetu ! 🙂 Ja det var de du! Om du noen gang er i USA må du ta deg tid til å spise ostekake på the Cheesecake Factory! Det er så godt!
      Glad i deg også<3 Takk du, og det må du også! Hils Morten 🙂

Hva sier du ? :)

