Friday Night Lights

Dagen startet med at jeg kom på skolen en halvtime for tidlig (som vanlig) og dro inn til bibilioteket med Liv, siden det regnet ute og vi ikke kunne sitte på benken vi eller ville satt oss ned på. Denne uken var det Book Fair på skolen, så jeg kjøpte Mockingjay (hunger games) til Michaela, og 3 bøker til meg selv også. Etter at vi hadde valgt ut noen bøker og betalt for de dro jeg og Liv til Yearbook klasserommet for å møte resten av folket. Kort etter satte vi oss inn i de hvite van´ene og kjørte i vei mot Roger State Collage i Claremore. Campuset var drit fint og akkurat slik du ser på film! Vi dro inn i en stor «kino» sal og satte oss ned.

En man kom opp på senen og begynnte å snakke og gi oss tips om yearbook. Det var veldig morsomt til tider, men noen ganger var det også utrolig kjedelig! Vi satt vel inni denne salen for 3 timer før presentasjonen endelig var ferdig og vi dro videre til McDonalds/Subway/Kum&Go. Jeg og Kayla dro til McDonalds mens de andre var på Subway. Etter at vi alle hadde bestilt maten tok vi den med til Subway så vi kunne sitte samlet. Og herregud så gøy det var, helt ærlig , jeg elsker yearbook klassen min ! (So if you read this guys, you are awesome! haha ) Vi kom tilbake til skolen akkurat tidsnokk til 6. hour aka AP Econ.. YEYY …

Etter timen fikk jeg heldigvis tak i Kameryn og hun var så snill og kjørte meg hjem. Etter at jeg kom hjem fant jeg ut at jeg ikke orket å sitte i ro så jeg tok Sparkles ut på en liten joggetur around the block. Når jeg kom hjem hoppet jeg i dusjen og gjorde meg klar til fotball kamp mot Union. (Jeg må virkelig kjøpe meg en BA T-skjorte.. eller hvertfall noe svart/gull!)

Det var en helt utrolig god stemning blandt publikum og vi heiet og ropte i sikkert 2 timer! Desverre tapte vi kampen 21-26, (sykt irriterende fordi vi trengte bare en siste touch down for å vinne!), men folk var likevel i strålende humør og smilte og lo sammen og ingen var lei seg for at de tapte! Kampen var også utrolig spennende og Tigers guttene gjorde en sykt bra job på banen! BA ´til I die!

Jeg kom hjem og vertsmor måtte snakke med meg.. tydeligvis hadde helsesøster klaget på at jeg ikke hadde tatt Hepatitt A sprøytene riktig og at jeg måtte ta en ny en i helgen ellers kunne jeg ikke komme på skolen på mandag.. Så vi dro til legen og gjett hva han sa?  Alt var helt riktig og nei jeg trengte absolutt ikke noe ny vaksine! Takk gud for det! Hep A vaksinen gjør dritvondt! Så nå på mandag skal jeg over til helsesøster og vise henne utskrifter av Oklahoma State Law, vise henne brev om at alt er riktig og bare gni det inn i trynet hennes, altså helt seriøst, jeg har vært på skolen i over en måned og hun reagerer på vaksinasjonen min først nå?!

Det verste er at hun ikke aner hva hun snakker om og at det helt klart står på papirene mine at det har gått 6 måneder mellom vaksinasjonene. Hun sa også at jeg måtte ta vannkopp vaksine fordi det ikke var noe bevis på at jeg hadde hatt vannkopper før.. legen min i Norge skrev helt klart at jeg har hatt vannkopper på søknadspapirene mine, hva mer vil hun ha? Et bilde?! Områderepresentanten min ble også involvert og hun ble så irritert på helsesøsteren. Jeg absolutt elsker verts mor og områderepresentanten min, de er helt rå!

Nei nå er heldigvis alt ordnet! Men uansett, alt i alt var fredagen helt fantastisk! Jeg hadde det kjempe kjekt og storkoste meg!

Adrianne(fremst) og Kameryin(i grå hoodie) og venner av dem. Utrolig koselige folk ! 

Kameryn og Taylor(?)

 

Kameryn ! 🙂 ❤

Adrianne with her donkey ! haha 😀 ❤

Sjønne Peyton ! 😀 ❤

Liv, Dani og Kayla ! ❤

Little Lauren ! :D<3

Hawaiian Lauren ! ❤

-Ajla R

5 thoughts on “Friday Night Lights

  1. Ååå, det høres utrolig kjekt ut! Skulle gjerne vært på en sånn kamp en gang 🙂 Og jeg må si jeg er veldig imponert over at du var på joggetur!! 😀

Hva sier du ? :)

