Prep-Raley , shopping and lunch

Prep-raleyen på fredag var helt fantastisk ! Den begynte med at de hev ut «Tigers» t-skorter ut til publikum, og selvfølgelig fikk nabofyren tak i en og ikke jeg , haha men men ! På lørdag gjorde jeg meg forresten klar til min første Broken Arrow fotball kamp og jeg gledet meg kjempe masse! Hadde fått meg en fake tattoovering og alt!

Jeg, Liv og Adrianne kom til stadioen og satte oss ned da det begynnte å regne. Akkurat når spillerne skulle løpe ut på banen kom mikrofonene på «evakuer stadioen». Tuller du med meg?! Vi gikk under stadionen og ventet en times tid og da fikk jeg endelig tak i Riley (som skulle kjøre meg hjem). Hun hadde vært på lockdown siden hun er i band så hun fikk ikke ha noen kontakt med folk utenfor salen de var i! Men uansett, jeg fikk endelig tak i Riley og hun sa at kampen var kanselert og at vi bare kunne dra hjem.

Rett etter at hun hadde satt meg av ved huset mitt og jeg kom inn fikk jeg melding av Liv, KAMPEN ER IGANG IGJEN! Really?! Jeg, Riley og Adrianne var allerede hjemme da, så denne kampen ble det altså ikke noe av…

Neste dag dro jeg, vertsmor og Michaela på outlet shopping og jeg kjøpte såååå mye fint! og ikke minst BILLIG! Jeg fikk meg ett par super lekre Vera Wang bukser, boots, brune Converse, Ralph Lauren genser, lommebok og mye mer. Gjett om jeg ble glad da?!

Søndag gjorde vi ikke mye annet enn å gå ut og spise så det var jo koselig.

Mandag var en vanlig skoledag, jeg og Liv fant oss noen nye folk å sitte med siden Riley´s bord var altfor stappfult og vi ville prøve å se om vi kunne bli kjent med flere folk også.
Så vi snakket med en kjempe hyggelig jente i matkøen som heter Sophie eller noe, og gikk etter det med henne og satt med vennene hennes. Alle var kjempe hyggelige og vi endte opp med å sitte med dem i dag også!

Når jeg og Liv sa vi aldri hadde duppet kjeks oppi melk før (?), dro han ene gutten inn i køen igjen og kjøpte melk og kjekt så vi skulle prøve det! Haha, men det var kjempe godt!! Og de insisterte på at vi skulle joine dem igjen imorgen også, så vi sitter nokk sikkert med de igjen.

I morgen er det Picture day! Wohoo! … Hater portrett bilder siden de alltid ender opp med å bli drit stygge og de er dyre! Torsdag tror jeg vi har ett DECA-møte og fredag er det utflukt med Yearbook og fotball kamp mot Union (som er «fienden» vår). Neste uke er det socials med DECA, altså skal vi bare møte opp etter skolen en dag og ha en slags bade-fest hvor vi sklir bortover en stor vannrusjebane. Det er vanskelig å forklare, men det virker veldig kjekt!

Ellers er det MASSE utgifter nå for tiden siden jeg måtte kjøpe t-skjorte i både DECA og Yearbook, jeg må kjøpe senior t-skjorte, bash UNION t-skjorte og ett par vanlige BA Tigers T-skjorter.. Og alt det, fordi vi har t-shirt dager hvor vi må gå med de bestemte t-skjortene og liknende. Joda.. $100 dollar på det er jo ikke gale… (eh JO!)

Sp; Hvordan går det over i kalde Norge? Jeg må jo skryte over at det er september og 35 grader ute!
PS: I dag er det 11 år siden 9/11 ! Vi hadde mye om dette på skolen i dag, og mine tanker går i dag til alle ofrenes familie og venner.

In the meantime, legg igjen en kommentar 😉

-Ajla R.

4 thoughts on “Prep-Raley , shopping and lunch

Hva sier du ? :)

