Football, frogs and fun times

Denne helgen har egentlig vært helt super ! På fredag gikk jeg, vertsmor og verssøster på fotballkamp, noe som var ekstremt kjekt ! Det var en bortekamp likevel var vår del av tribunen fylt opp! Den andre siden hadde knapt 20 personer!

Våres side var uansett full av god stemning, heiarop og latter. Cheerleaderne og skolekorpset vårt var også på plass for å lage liv! Og gjett hva ? Bulldogs vant ! Wohoo !!

Nå på fredag skal jeg forresten på skolen min sin fotballkamp, så GO TIGERS! (men jeg kommer tilbake til det senere i innlegget).

På lørdag dro jeg, Liv og Riley til senteret/the Mall som er gigantisk! Vi var der i 5 timer og fikk ikke gått gjennom halve butikkene engang! Men en ting må jeg si , amerikanske butikker har SÅÅÅ mye fint! Skjønner ikke hvorfor ungdommene her kler seg så «casual»!

Senere dro jeg og vertsfamilien «down-town» og det var drit kult der! Det var høye skyskrapere, resturanger, puber og klubber over alt. «Streetarten» rundt om i byen var også sykt tøff!

Hva mer? Jo på lørdag dro vi til Walmart! Jeg absolutt elsker den butikken ! Og seinre dro vi til bassenget og badet! Det var rundt 35 grader ute på søndag så det var veldig deilig!

På Mandag dro jeg, vertsmor og vertssøster først til senteret igjen. Jeg kjøpte litt nytt på Victorias Secret siden jeg ikke fikk tid på lørdag, vi dro til The Disney Store (som jeg selvfølgelig ELSKET!!) hvor jeg kjøpte kaptein Krok kostyme til Samir. Så gikk vi til Build a Bear (som jeg selvfølgelig også elsket siden det var teddybjørner og søte små kostymer til dem overtalt!) der kjøpte jeg et kjempe søtt pirat kostyme til bamsen vertsfamilien min hadde kjøpt til lillebror.

Etterpå dro vi over til bassenget igjen og da var det 40 grader ute ! Varmt? Eh, JA! Uansett, senere kom Liv og hennes vertsfamilie så vi var med hverandre og koste oss masse, og gjett hva? Jeg ble SOLBRENT! Auu det gjør så ondt! Meeen, mandag var en fin dag skal jeg si dere! Og til middag spiste vi PIZZA! wohoo!

I dag leverte jeg inn yearbook bildene og fikk årets første assignment.. skrive om og ta bilder av fotballkampen nå på fredag! Wish me luck guys! Ellers kom super sjønne Cheyenne med kakemix til både meg og Liv etter som vi spurte hvordan hun lagde cookiene som vi fikk første skoledag. Kjempe snilt gjort av henne!! Så nå blir det Suger Cookie til lunsjen fremover!

Vi startet også opp med årets første prosjekt i Business Management, så jeg jobber med Michael og en til fyr. Vi skulle finne opp et «snack» produkt og jeg stjal vel på en måte ideen til Nidar´s Smash ! Sjokoladedekket chips og vi kaldte det «Smash´em». Litt juks er vel lov siden de ikke engang har noe sånt her i USA! En annen ting de ikke har her i USA er vanlige melkesjokolade barer, noe som jeg savner veldig *hint hint*.

Jo, i dag kom en lærer forresten bort til meg i US History, siden vi hadde snakket om weed den timen. Men anyway, hun kom bort til meg og spurte; Er Marihuanna lovelig i Norge? …
Jeg merker at veldig mange av de elevene som sitter lengst bak i klasserommet og ikke helt henger med,, de er veldig pot-heads.. flott det du! Jeg blir så irritert av å høre dem snakke om hvor ufarlig dop er.. DOP ER FARLIG; DET DREPER; DET ER EKKELT  OG DET ØDELEGGER LIVET DITT! End of discussion!!!

Broken Arrow´s Color Guard´s , drit flinke! 

 

 

Denne lille karen stod utenfor døren min! «Awww! Can we keep him?!»
Ikke noe mer spennende har skjedd over her, men det kommer hvertfall en ny oppdatering på fredag eller lørdag så stay tuned! Inntil da,, legg igjen en kommentar da vel.

Jeg vil også bare si R.I.P Sigrid og at tankene mine går til venner og familie.

Sp; Skjer det noe spennende over dammen? Hørte det regner mye, og helt ærlig savner jeg det litt.. det er helt forferdelig å gå i en halvtime hjem hver dag i 40 grader !

-Ajla R.

8 thoughts on “Football, frogs and fun times

  1. Super god morgen eller god natt må jeg vel si 😉
    Kjempe kjekt å lese om alt du gjør på der borte. Har du forresten vært og sett på fotballkamp her hjemme? … Det er det vel som er ekte fotball :-S

    Regnet og kulden har meldt seg. Så her er høsten utenfor døren og banker på. Vi vil ikke åpne, men tipper vi blir nødt til det etter hvert…ellers kan høsten bli veldig sur….hehehe

    Kos deg masse

    • Hehe ja koser meg jeg 😀 nei har ikke sett fotball/soccer i Norge, men skal på hjemmekamp til skolelaget mitt i Amerikans Football nå på fredag så jeg gleder meg veldig jeg ! 😀
      Ja hørte det med kulden og regnet altså, så jeg skal vel ikke klage siden det her er varmt (kanskje litt for varmt!) haha 🙂 Uff ja håper dere får fint høstvær, men dere er jo tross alt i bergen så regn med litt regn 😉

  2. Ser ut til at du ahr de knall kjekt…meunner deg litt….den maskoten på bilde 2 va jo døds sjønn…han hadde eg klemt på helle tiden under kampen 😉 😉 😉

    Men kjmepe gla i deg og godt du trives…

    KLEM

    • Jeg koser meg jeg ja 😀 ❤ Haha ja han er dritsjønn, elsker ann ! ❤
      Glad i deg og og det gjør jeg du ! Hils Morten og kos deg videre du også !! ❤

  3. Real amerikan teenager du altså! Ser ut som du storkose deg, og det skal du fortsette med!. Her detter regne ned, og vinden blåser. Nå er det vinterjakken som skal tas frem, og gummistøvlene mens sommerklærene kan me pakke ned for i år. Du kunne godt tatt å sendt litt sol bort t oss her 🙂 Godt du blei litt solbrente, du må få deg litt farge! 😀 Kos deg videre, gla i deg

    • haha oh yes, I am all-all american ! haha KØDDER! 😛 Jess koser meg jeg, skulle bare ønske vi hadde litt mindre lekser ! Ja uff hører det med alt regnet og sånt! Ikke bra du !! Haha, ååee skulle gjerne sendt dere litt sol altså ! ❤ Kjipt å ha frem vinterklærne allerede nå!
      Haha ja farge er jo alltid bra du ! 😛 Takk det skal jeg, glad i deg og sjønningen ❤ ❤

  4. Alt sammen høres utrolig kjekt ut, Ajla! 🙂 Akkurat som en typisk amerikansk high school-film 🙂 Det er kjempebra at du koser deg, men må si at jeg også savner å ha deg her hjemme 😦 ❤

    • Hehe ja det er ganske kjekt her ! ❤ Men åee savner deg kjempemasse også Kristine ! 😦 ❤ Hadde vært dritkjekt om du også hadde vært her !! ❤

Hva sier du ? :)

