Ny uke, ny start

Dette blir nokk ikke tidenes lengste innlegg, men bare en liten oppdatering på hva som har skjedd siden sist gang…

Fredag: kino med vertsmor og søster for å se The Odd Life of Timothy Green. Filmen var kjempe koselig og anbefales!

Lørdag: Jeg kjøpte meg KNEKKEBRØD! og senere på kvelden gikk jeg til Liv (den svenske utvekslingsstudenten) og var der hele resten av kvelden.

Søndag: Utvekslingsmøte med EF. Jeg gikk fordi Liv spurte om jeg ville og jeg fikk møte en haug med utvekslingsstudenter i området.

En ting jeg la merke til er at EF hadde nøyaktig de samme reglene, prosedyrene og måtene å gjøre ting på som Explorius, og jeg lurer egentlig litt på om det er noe forskjell på hvilken organisasjon en velger? Men joda, hvem vet?

Mandag: Starten på en ny skoleuke! Alt gikk supert, snakket med litt nye folk. Jeg fikk også en gigantisk innleveringsoppgave i Yearbook til nåkommende tirsdag ! US History timen var litt kjekk siden vi snakket om våpen og jeg nevnte at ikke engang politiet bar pistoler på seg, much less vanlige folk! Dere skulle sett reaksjonen til folk!

I dag: Skole! Snakket med folk, lærte litt nytt og tokk bilder av helt randome folk! Ja det stemmer, jeg jobber med yearbook oppgaven min og måtte gå rundt å ta bilder av randome ungdommer for så å spørre om navnet deres. Dette var megakleint, men gikk egentlig helt fint ettersom alle vil inn i Yearbooken og er kjempe hyggelige! Jeg fikk en del kommentarer om aksangen min, og hvor jeg var fra. Og gjett hva? De fleste viste hvor Norge var! Wohoo! Føler meg stolt!

Huset mitt! ❤

Nabolaget (litt bedre bilde enn sist gang)

Nabolaget

Prosjekt i Business Management

Ett av bildene jeg tok til Yearbook. Også det eneste bildet jeg er sikker på at jeg ikke kommer til å bruke fordi jeg ikke fikk tid til å spørre om navnet deres.

Amerikanske spørsmål:

Jeg fikk et drit bra spørsmål, men selvfølgelig klarte jeg å glemme det nå! Men her er noen spørsmål jeg har fått de to siste dagene?

Sp; Har dere mobiler?

Sp; Er Norge på andre siden av jorden?

Sp; Hva gjør politiet når de skal arrestere mordere? Bruker pepperspray?

Jeg må bare si at jeg elsker amerikanere! De kler seg gjerne litt anderledes enn jeg er vandt til, og de er kanskje ikke de skarpeste knivene i skuffen, men de er så utrolig greie at det egentlig veier opp mot det andre! Lørdag blir det shopping med Riley og Liv ! Wohoo! Nye klær!

-Ajla R

2 thoughts on “Ny uke, ny start

Hva sier du ? :)

