Everyday life

Andre skoledag gikk selvfølgelig mye bedre enn første ! Jeg ble kjent med noen nye folk og alle er kjempe hyggelige! Det som er skuffendes er at alle elevene jeg har snakket med er så jækla smarte og vet hvor Norge er.. eller… ofte sier de bare «ohh cool!!» , men du merker det på de at de ikke aner  hvor Norge ligger!

Jeg har ikke så mye å si annet enn at jeg liker alle klassene mine, utenom kanksje Business Education. Læreren der er drit kul, men så langt har jeg bare snakket med 3 stk i klassen jeg faktisk likte. De andre classene er sykt digg, lærerene er veldig chill og elevene er utrolig greie og hjelpsomme! Hva mer kan jeg si? Jeg er fornøyd!

I dag skal jeg da altså på kino med vertssøster og vertsmor, i morgen skal jeg hjem til Liv og søndag blir det shopping etter lunsj mat på Walmart! Jeg har også lekse i å lese 50 sider til mandag,, flott det!

Nabolaget mitt ! Det er egentlig finere enn dette men tok bildene i dag tidlig og hadde dårlig tid så.. jah.

-Ajla R.

One thought on “Everyday life

Hva sier du ? :)

