I´m a SENIOR!!

Til nå har jeg vært registrert som Junior på skolen min, men nå er det endelig endret til Senior! Herregud det er så digg ! Jeg får være med på Prom, Graduation, Senior Prank day, Senior Ditch day og alt annet seniorer får gjøre ! Jeg er virkelig helt i hundre nå!

Eneste jeg må fikse på nå er at jeg må prøve å bytte Marketing med Business Management, så jeg kan fortsette med entrepernørskap i Norge.

Så må jeg jo skryte over denne awesome Nike t-skjorten jeg fikk av vertsfar ! Oklahoma State ! ❤ (den er egentlig neon oransje)

Sp; Hvordan var skolestart da? Jeg begynner om 2 dager! *hjelp*

-Ajla R.

9 thoughts on “I´m a SENIOR!!

Hva sier du ? :)

