American Football

Først må jeg bare si at grunnen til at jeg ikke har blogget er fordi jeg helst liker å blogge på kveldene, men siden jeg kom til USA har jeg vært dautrøtt allerede klokken 9, og når jeg da endelig har sjansen til å sove klokken 10-11 er blogging det siste jeg tenker på…
Her har det skjedd litt av hvert siden sist gang, Mitzi (Område rep.) var på besøk for å sjekke opp med meg hvordan jeg har det og om jeg trives. Hun er en veldig koselig og hyggelig dame ! Viste meg til og med bilder av familien sin ! Hehe.

Jeg var også på en fotballkamp med det nye laget til Mike (vertsfar). Laget heter Okmulgee Bulldogs og vant 2 kvartaler. Dette var ikke en «ekte» kamp, men 3 lag som hver spilte i ett kvarter. Bulldogs spillte 3 av 4 kamper og vant 2 så det er jo bra! Goo Bulldogs!!
(Selvfølgelig heier jeg også på skolelaget mitt og, Broken Arrow Tigers, som skal ha kamp nå på fredag. MEN!, det kan hende jeg heller velger å gå på Bulldogs sin kamp siden det blir vertsfar sin ordentlige kamp med det nye laget!)

Jeg, vertssøster Michaela og Nana (bestemor) har også vært på bassenget og i går var vi på resturant, hele familien. Dvs. Nana og Papa også (besteforeldrene). Jeg fikk meg også en ny, amerikansk telefon i går! En HTC ONE (elsker elsker elsker HTC telefoner).

Hva mer? Jo, i dag er det Bajram/Eid, så jeg spanderer middag idag, og Eid Mubarak/Bajram barekula til alle mine kjære muslimske venner og min familie hjemme i Norge!

Og til alle dere andre hjemme i Norge, lykke til med første skoledag i morgen! Håper dere får et supert år! Jeg begynner ikke på skolen før på torsdag og jeg skal si dere at jeg gruer meg ! 4600 elever, 6 forskjellige fag (i forskjellige bygninger) er ikke bare-bare… ! Men det skal bli deilig å komme i en bestemt hverdagsrytme igjen, og forhåpentligvis få meg noen venner her i byen !

Sp; Er du klar for skolestart?

-Ajla R.

4 thoughts on “American Football

  1. Lykke til med kampene, grattis med ny phone og Happy Bajram ❤ Heheh! Og ser du har funnet deg Arizona iste der og ja, haha du kan ikke leve uten du 😀

    • Vanja ! ❤ lenge siden nå ! haha ja trives veldig men er også drit nervøs når det kommer til skole og alt det der! Tusen takk sjønne deg ❤ Håper du koser deg i Norge så må vi ta og skype en dag ! :* ❤

Hva sier du ? :)

