..2..

Dette innlegget skulle skrives i går, men greit nokk. Dag 2 før jeg reiser fikk jeg besøk av en av mine bestevenner. Det var kjempe koselig å se henne igjen men trist å si hadet! Jeg fikk de mest fantastiske armbåndene av henne (og om hun (du) leser dette, TUSEN TAKK! Elsket de! Og kommer til å savne deg så sinnsykt!)
image

Sp; pent?
Senere fikk vi besøk av familie og venner av familie. Det var en rar følelse å tenke at jeg ikke kommer til å se disse folene igjen på 10 måneder! Det er en veldig surrealistisk følelse kan jeg si deg!
Hvertfall var det utrolig koselig med
besøk og jeg setter utrolig stor pris på at de(dere) kom!
image

Barna hadde det kjekt på lekeplassen ja!
image

Sp; hatt en fin helg?
-Ajla

Hva sier du ? :)

