..3..

3 dager igjen på norsk jord for i år! Etter bare 3 dager begynner et nytt liv for meg over den store dammen! Er det mulig ? Dette må jo bare være en drøm eller noe! Jeg kan jo ikke reise fra alt som er så godt og kjent her hjemme? Slik tenkte jeg hvertfall i dag etter å ha tilbrakt en helt fantastisk dag med venner på T.G.I. Friday´s ! Det var trist å si hadet, men vi sees jo igjen om knappen 10 måneder! 10 måneder går fort !
Denne dagen var for vennene mine og for å si farvel til dem! Vi gikk ut til Friday´s for å spise og kose oss, senere gikk jeg og noen av jentene over til mormor´s hus (som var ledig, siden hun var i Bosnia). Hele dagen var både helt fantastisk og helt jævlig på en og samme tid! Om 3 dager reiser jeg fra disse fantastiske jentene og jeg kommer jo til å savne de så inn i helsikke! Men slik er det, jeg valgte å reise selv, og helt ærlig angrer jeg ikke ett sekund! Tanken på å ikke se dem ett år er tungt, men vi sees igjen! Neste sommer samles vi nokk igjen et sted og da vil vi alle ha mye å fortelle hverandre ! Jeg gleder meg allerede til den tid!

Imorgen er det tid for å si hadet til familie !

Sp; Hva syntes du om bildene?

-Ajla R

3 thoughts on “..3..

Hva sier du ? :)

