–6 days–

Sp; Hva syntes du om det nye designet?


Da var tallet helt nede til 6! 6 dager igjen å få sakt de endelige farvellene, 6 dager til å kjøpe inn de siste småtingene, 6 dager til å arrangere alle papirene jeg må ha med, 6 dager til å sitte på flyet over den store dammen!
Nå om dagen klarer jeg virkelig ikke å tenke på annet enn USA, USA, USA ! Det er det eneste som flyr rundt i hodet mitt! Likevel klarer jeg ikke helt å se for meg at om knappen 6 dager reiser jeg. Jeg er ikke nervør, jeg er ikke redd, jeg gleder meg jo veldig, men det føles ut som jeg skal reise om 6 måneder og ikke 6 dager!

Sjokket kommer nokk ikke før jeg står på flyplassen i Tulsa og klemmer vertsfamilien min for første gang. Det er gjerne da jeg skjønner at jeg faktisk er i USA, at dette faktisk skjer og at det ikke bare er en drøm!

Kofferten er pakket og ligger klar på soveroms gulvet mitt, invitasjonene til pirat-bursdagen for lillebror er delt ut, planene er lagt og alt som er igjen nå er å vente!

 

 

 

 

 

 

Følg meg på INSTAGRAM: ajlaras

Ellers så kommer det litt forskjellige bilder fra ferien min i Dyreparken, Legoland og på VG-listen (Bergen) med en gjeng flotte jenter !

 

7 thoughts on “–6 days–

Hva sier du ? :)

