10 dager!

Da var det 10 dager igjen på skandinavisk jord da! (er i sverige så blir vel litt feil å si bare «norsk jord»?) Æsj, jeg merker jeg kommer til å savne folka her hjemme ! Blir mildt sakt helt for jævlig å reise fra de!
Nå er jeg i Sverige, men reiser hjem i morgen, så på mandag skal jeg inn til barnehagen for å gi bursdagsinbydelser for å arrangere et bursdagsselskap for lillebror med vennene hans ! Jeg SKAL være med på bursdagsfeiringen altså! Tema er PIRATER! Wohoo ! Til bursdagsgave skal jeg bruke noe av pengene jeg har spart inn for å kjøpe noen spidermann figurer som han ønsker seg . Er ikke jeg en snill storesøster eller hva? Neida, men dette blir den siste tiden min her i Norge for i år, og jeg vil gjøre noe spesielt for han.

Planen min når jeg kommer hjem er :

  • 30. juli – Sende invitasjoner og handle inn til bursdagen!
  • 31. juli – Kino med Silje, Amel, Yasmina, og kanskje Kamilla for å se Magic Mike! ❤
  • 1. august – farmor kommer
  • 2. august – SPRØYTE! siste dose med hep A, så jeg kommer nok til å sitte og ynke meg resten av dagen!
  • 3. august – slappe av, være med familie og kanskje litt med venner også
  • 4. august – grilling og avskjed med vennene mine ❤
  • 5. august – familiebesøk
  • 6.august – bursdagen til Samir, siste kveld med familien og også forhåpentligvis få sakt hadet til Kristine !
  • 7. august – tidlig opp for å rekke flyet  :´(

Dette blir altså de siste 10 dagene mine før eventyret endelig begynner!
Sp; Har du hatt en fin sommer?

-Ajla R.

2 thoughts on “10 dager!

  1. Fiiin blogg Ajla!
    Du må nyte de siste dagene da, kanskje jeg dumper borti deg og får sagt hade, hihi 🙂 Forsett bloggingen, elsker å lese blogger til folk jeg kjenner!

    • Åee så koselig at du liker bloggen 🙂 ja hadde vært kjækt å få salt hadet 🙂 om du har tid kan du jo komme til vollane den 4. August? Jeg, noen av gamle gjengen fra marikollen og noen fra BPG skal møtes for å grille osv 🙂 ta med trine eller noen, blir en slaks sommeravsluttning 🙂

Hva sier du ? :)

