Sightseeing med familien

En liten bildespesial fra forrige helg da jeg, mamma, pappa, lillebror, kusinen, fetteren, onkelen og tanten min dro på sightseeing rundt om i Bergen og Voss. Helgen var veldig koselig, og jeg fikk kjøpte enda en gaaaveee (de kaan joo ikke ovversette dettee) til vertsfamilien min 🙂

This slideshow requires JavaScript.

I morgen starter bilferien med familien hvor vi starter i Stavanger for så å kjøre videre til Kristiansand (dyrepark) ta båten og kjøre ned til legoland, ta turen innom København i Danmark, kjøre over broen til Malmö og kjøre opp mot en by i nærheten av Gøteborg for så å ture hjem igjen og ha 7 dager hjemme før jeg fly over dammen til mitt nye «liv» i USA ! 😀

17 more days ´till NYC and 20 days ´till I for the first time meet mye hostfamily and coordinator ! Cant wait !

Sp; hatt en fin sommer?

-Ajla R

3 thoughts on “Sightseeing med familien

  1. Slideshow? Egentlig veldig lett 🙂 Når du skriver ett innlegg, trykk «legg til media» og last opp alle bildene du vil ha med, men IKKE last de opp i innlegget. Etter det krysser du vekk «last opp» siden og trykker deg innpå den igjen. Trykk inn på «galleri» knappen oppe som ligger mellom «fra URL» og «mediabibiliotek». Når du har gjort dette scroller du helt ned til du ser en knapp der det står «Insert Slideshow». Klikk der og det vil dukke opp en tekst i innlegget ditt som ser slik ut [slideshow]. Når innlegget blir publisert dukker slideshowet automatisk opp 😉
    Håper det hjalp!

Hva sier du ? :)

