Flybilletter !!!!

Da var dagen endelig kommet til at jeg har fått flybillettene mine! LYKKERUS!! Reise «planen» min er da altså :
 7. August 

08:05 Bergen – Oslo Gardemoen 09:00

11:05 Oslo Gardemoen – New York EWR 13:10

Flyturen tilsammen tar 9 timer !

Til Tulsa blir det veldig mye mer vrient, med tanke på at jeg må skifte fly 2 ganger underveis og jeg kommer mest sansynlig til å være helt aleine! Her går flyturen slik:

10 August

08:00 New York EWR – Baltimore Washington 09:12

12:45 Baltimore Washington – Chicago 13-50

14:25 Chicago – Tulsa 16:15

Jeg har jo ikke verdens beste rettningssans, så dette kan fort bli veldig interessant. Men dere får krysse fingrene for meg at jeg ikke plutselig havner i Alaska i stedet!

Klokken 16:15 den 10. August skjer det! Det er denne dagen jeg endelig kommer til å møte vertsfamilien min «face to face», og gjett om jeg gleder meg! Så langt har jeg fått inntrykk av at vertsfamilien min er seriøs og hyggelig. De er en gjeng ærlige mennesker som ikke er redd for å si hva de mener og å åpne seg selv for omverdenen. Jeg må bare si at jeg syntes det er helt fantastisk! Jeg er veldig åpen selv, og liker å omgås slike mennesker, så for nå føler jeg vertsfamilien er en komplett match og jeg føler de virkelig kan bli en del av familien min i fremtiden. Jeg snakker med vertsmor ofte, ja, så å si hver dag! Jeg kan ikke få sakt hvor glad jeg har blitt i disse folkene ! De er jo helt rå!

Ellers fikk jeg besøk av min kjære familie fra Stavanger i dag, onkel og tante (som har bursdag idag, så gratulerer med dagen!), fetteren min Kenan og kusinen min Dzenita. Jeg var veldig glad for å se de igjen, etter som det blir et år til neste gang. De kommer til å bli her til torsdag neste uke, så håper vi på å få tatt en tur ned til de også, før jeg reiser.

-Ajla R.

Sp; Noen bra country-sang tips? (må jo passe inn i Oklahoma!
3 thoughts on “Flybilletter !!!!

Hva sier du ? :)

