Surprise Ajla!

Helt ærlig nå! Jeg har værdens sjønneste/beste/morsomste/snilleste/rareste venner , og jeg kommer til å savne de så inn i helsikes mye ! Forrige torsdag ble jeg invitert til sleepover med 3 av mine nermeste venner, Kristine, Kamilla og Julia.

Jeg kom bort i 8 tiden etter å ha hatt en super dag i byen med Kine, Benedikte og Lina. Etter at jeg kom frem til Kristine sitt hus, ba hun meg gå ned på rommet for å legge fra meg tingene. Jeg spurte henne hvor Kamilla og Julia var og hun sa bare at de var ute og gjorde klar grillen.

Når vi kom ned på rommet hennes var rullegardinene trukket ned og hun ba meg trekke de opp får å få litt lys innpå rommet. Jeg hadde ingen anelse, WHAT SO EVER, at hele den fantastiske gamle gjengen stod utenfor vinduet klare for å rope ut «surprise» så snart jeg åpnet gardinen!

Jeg var helt i sjokk og glede, og når jeg kom ut for å gi alle en klem begynte jeg rett og slett å gråte.. tenk at jeg skal reise fra denne fantastiske gjengen i 10 hele måneder?! Resten av kvelden grillet vi, hadde noen gøye og koselige leker, snakket og hadde en fantastisk kveld. Mot slutten av kvelden, rundt 2-3 tiden begynte vi å skrive flaskepost som vi skulle gå ned til havet til å kaste, men når vi var ferdig bestemte vi oss for å dra ned til havet dagen etter.

Dagen etter hadde Kristine stått opp tidlig og laget «American pancakes» for oss med sirup, sukker, smør og alt som hører med en typisk «american breakfast». Etter det tok hun frem en halv vannmellon som vi alle delte på og spiste opp med skje! Etter dette, var det nedover mot havet for å kaste flaskeposten for så å komme seg hjemover i 3-4 tiden på fredag.

Nå kan jeg vel krysse av 3 ting fra bucketlisten min også?

Sp; Har du hatt en fin sommer så langt?

-Ajla R.

5 thoughts on “Surprise Ajla!

Hva sier du ? :)

