Nytt design !

Jeg ville ha et litt lysere og mer sommerlig design på bloggen min nå som det er sommertider og greier. Jeg har fortsatt en «aztec» mønstrete bakgrunn, men som er lysere og med litt mer sommerlige farger. Jeg elsker dette mønsteret og føler det passer veldig godt inn fordi jeg tross alt skal bo i Oklahoma.

For dere som ikke vet det er Oklahoma en «indianer stat»; den staten i USA med flest «Native Americans». Jeg syntes nå dette er drit kult ! Hallo! Jeg skal bo i DEN Cowboy/Indian staten i tillegg til at byen jeg skal bo i er en storby og suburben er Oklahomas største! Hvem kan vel si at de får bo på et så awesome sted?

FØR:

NÅ:

Sp; Hva syntes du?

-Ajla R

 

7 thoughts on “Nytt design !

Hva sier du ? :)

