Weekends don’t count unless…

you spend them doing something completely pointless

For å si det kort har jeg hatt en super langhelg. På onsdag var jeg på kino med Julia, på torsdag feiret jeg 17. mai med noen venner, fredag var det utklednings-bursdag hos Kamilla, lørdag feiret jeg familiebesøket mitt med grillmat og herlig kake og i dag var jeg i byen med mamma og Samir. Bildene er lastet opp på et slideshow her, fordi det var for mange bilder til at jeg orker laste opp alle en etter en.

This slideshow requires JavaScript.

Sp; har du hatt en fin langhelg?

-Ajla R.

2 thoughts on “Weekends don’t count unless…

Hva sier du ? :)

