99 days

I dag er det 99 dager til jeg begynner på Broken Arrow Senior High. Merker jeg gleder meg , men er også spendt og nervøs på hvordan første skoledag vil være! Skolen er jo gigantisk så lurer på hvordan dette kommer til å gå! Forhåpentligvis vil det være noen greie folk der som legger merke til meg og velger å vise meg litt rundt så jeg ikke går meg helt vill !

Veldig random Highway skilt fra Oklahoma, men det får gå. 99 dager igjen ! Under 100! 

Så på gamle fotoalbum i går, som var utrolig morsomt! Haha, her er nå hvertfall meg fra når jeg var liten, hihi. 

For å være ærlig, gleder jeg meg faktisk til skolen starter igjen! Det er ikke ofte en får begynne på en ekte Amerikans high school! Gooo Tigers! Det blir selvfølgelig hærlig med sommerferie også da! Sol og sommer kan vel ingen klage på ?

Sp; Gleder du deg til skolen starter igjen? Gleder du deg til sommeren?

-Ajla R.

3 thoughts on “99 days

Hva sier du ? :)

