Tour in my Norwegian bedroom

Vet ikke helt hva jeg skal blogge om, så dere får heller en «tour» i rommet mitt.

Alle bildene er tatt med det hærlige nye kameraet mitt:

Ja, jeg elsker å lese bøker — spesielt sappy, romantic, action, over-dramatic lovestories (geek much?)

Og ja jeg er fult klar over at alle bøkene i andre hylle er vampyrbøker – haha guud!

Disney- classics ! Jeg elsker å se gamle disney filmer med lillebror !

 

En slik har du nokk ikke sett på en stund! Og den virker ENDA! #Vintage

Søte lille sminkebordet mitt

Søte små miniparfymer jeg kjøpte for evigheter siden, har ikke samvitighet til å kaste flaskene! – altfor søte!

Sengen og nattbordet mitt på sitt ryddigste!

Den kjære lille blå sofaen min – med BPG sekken min !

Pulten min ja!

Alt for mange skolebøker!

Litt close-up på hva som ligger på pulten

Ja, jeg har litt dilla på masker, men de er jo bare nydelige! ❤ Ellers har jeg en tegning jeg har laget, 10 Dollar, og en lapp jeg må levere til skolen for å kjøpe ut Mac´en til neste år.

Ja, dette er altså rommet mitt, ikke noe å skryte av og ganske kjedelig, men siden jeg likevel flytter til USA enste år, ser jeg ingen grunn til å oppusse det nå!

Sp; Hva syntes du ?

Ajla R.

3 thoughts on “Tour in my Norwegian bedroom

Hva sier du ? :)

