Danseshow, shopping, barnevakt og venner

Jada, deilig med laaaang helg !

Overskriften forteller vel hvorfor jeg har vært borte en stund fra bloggen nå… jeg har vært gasnke så opptatt i det siste. Jeg har rettet og levert in 3 stiler i naturfag, hatt tentamen i matte, vært på danseshowet til noen venner, vært på byen og shoppet og tilbringt en god del tid med både gamle og nye venner. Jeg har tilogmed vært barnevakt for nabojenta på 1 år. I tillegg har tanten min fra Stavanger komt.

Jah, jeg skal ikke babble i vei om hvordan HVER eneste dag har vært (hvertfall ikke før til neste år). På utvekslingsfronten skjer det ikke stort. Jeg fikk en mail fra Mariann i dag, med litt info om hva som skjer fremover, og det virker desverre ikke som jeg får søke visum før mai-juni… Ellers har jeg hatt en god del kontakt med vertsfamilien, hvor de til og med inviterte meg til California neste sommer (dette er bare kanskje, siden de enda ikke er sikker på om de skal selv).

Gud jeg er så glad! Jeg har klart å spare opp en god del penger nå! (en halv hawaii-tur til neste år!). Og ja jeg er veldig stolt siden jeg aldri har klart å spare opp noe som helst i hele mitt liv !

Her er nå ev video fra danseshower : De to jentene som blir zoomet inn på er Camilla og Lina (to kjempe sjønne jenter som var med i MANGE av danseopptredene)

Sp; Flinke ikke sant?

-Ajla R.

One thought on “Danseshow, shopping, barnevakt og venner

Hva sier du ? :)

