To do

Det er mye som må kunne gjøres klart før jeg kan sette meg på flyet i August, kanskje en ide å lge en «to-do» liste da eller?

  • Sende inn og få godkjent søknad av ICES
  • Sende inn karakterkort for 1. termin
  • Sende inn karakterkort for 2. termin
  • Få nytt pass
  • Få forhånds godkjennelse av BPG
  • Søke plass på BPG og komme inn
  • Velge programfag
  • Infomøte med Explorius
  • Få vertsfamilie
  • Skaffe meg et bankkort som virker i USA
  • Ta siste dose av Hep A (1.august)
  • Kjøpe gave til vertsfamilien
  • Bestille time på Ambasaden i Oslo
  • Søke og få visum
  • Søke stipend fra lånekassen (money, money, money)
  • Feire bursdagen min
  • Si hadet til alle kjære i Norge
  • Pakke kofferten
  • Kjøpe inn noen fine sommerklær og sko
  • Avskjedsfest *hint hint* 😉

Ett lite sjarmtroll jeg kommer til å savne så alt for masse mens jeg er i USA ❤

-Ajla

Jeg hater egentlig når folk skriver sånt som dette, men jeg er ganske tom for inspirasjon til å skrive nå, så …
Sp;  Har du noen bra tips til hva jeg kan blogge om?

4 thoughts on “To do

Hva sier du ? :)

