Digital world

On Facebook [Ajla Rashica] you can find me…

On Tumblr[ajlar] you can find my inspiration…

On Twitter[AjlaRashica] you can find my thoughts…

On Instagram[ajlara] you can find my pictures…

And on WordPress[Ajlar] you can find my story…

Jeg la til link på noen av «sidene» men fordi det ikke går på Facebook og Instagram, får du bare søke meg opp selv. På Facebook liker jeg helst at du bare kontakter meg om du har noen spesielle spørsmål, med mindre du kjenner meg personlig, for da er det bare å legge meg til. 

Sp; Har du Instagram, tumblr, blogg, twitter eller lignende? Legg igjen en link så follower jeg deg gjerne !

Ajla R.

 

3 thoughts on “Digital world

Hva sier du ? :)

