I´ve got some good news today!

Jeg har nå OFFISIELT blitt akseptert inn på Broken Arrow Senior High!

Vertsmoren min, Monika, sendte meg mail om at hun hadde fått gode nyheter, da jeg spurte hva de gode nyhetene var, sa hun at hun akkurat hadde blitt kontaktet av skolen og at jeg hadde blitt akseptert inn som student året 2012/2013!

Jeg blir mest sansynlig senior — prom, graduation, senior prank night.. here I come! — men ingen ting er sikkert enda. Tingen er at i USA har du ikke fag med bare folk fra ditt årstrinn. Jeg kommer til å ha samme klasse som Sophmorene, Juniorene og Seniorene. Stryk forresten Sophmorene, jeg skal gå på en skole som kunn består av juniors og Seniors og alikavel har rundt 4600 elever!

Jeg vil dessuten ikke ha en «fast» klasse, slik jeg har her i Norge. Og timeplanen kommer til å være helt andereldes, siden jeg her i Norge har max 2 fag per dag — som varer i 3 timer — , mens i USA vil jeg ha 45 minutters fag med 5 min. pause! Gleder meg !

Da her jeg vel bare en ting igjen å si — GOOOO TIGERS!

Sp; Hva for en skole skal du gå på neste år?

-Ajla

6 thoughts on “I´ve got some good news today!

Hva sier du ? :)

