Mandagen i bilder

Tror jeg hadde passet inn i Oklahoma med dette antrekket? Kankje? HEHE

I dag har jeg sykt ondt i nakken etter å ha fått ristet og slått hodet rundt om på flere karuseller i går.I dag var jeg på kino med lillebror, Samir og venninnen min, Julie –Pus med Støvler. Etter det gikk vi hjem til meg, og senere kom Kristine. Vi gikk oss en LANG gå tur i solen og minusgradene før vi kom hjem og så filmen «teen spirit».  I morgen kjører jeg til Stavanger!

-Ajla R.

Sp; hatt en fin påske så langt ?

3 thoughts on “Mandagen i bilder

Hva sier du ? :)

