Skype

I dag var 3 dagen jeg skypet med vfamilien min, og det er megakoselig !

  1. Første gang jeg skypet med de, funket ikke mic´en deres, så jeg snakket, mens de skrev…flaut? jah.
  2. Andre gangen var utrolig koselig ! Det var på St. Patric´s day, hvor hele familien hadde på seg grønt og skulle ut og spise, det er tydelig vis en veldig big deal i USA ! Noe de gjør den dagen, er at de kler seg i grønt (ellers kommer Lepraconen og kniper(?) deg), drikker grønn øl (med eller uten alkohol), fester, spiser, drikker og har det mega gøy ! GLEDER MEG
  3. Tredje gangen snakket jeg egentlig bare med Michaela (vertssøster), hun er så utrolig snill og sjønn! Hun viste meg de nye bøkene sine, og viste meg noe av cheerleading øvelsene sine 🙂 Hun ELSKER Subway sandwich og pizza med makaroni på ! Hehe

Jah, dette var en mini oppdatering fra meg også da ! Skal se om jeg orker å lage et litt mer spennende innlegg snart, men for nå så skal jeg skype med Michaela igjen i morgen, gleder meg ! 😀 Føler nesten engelsken min blir bedre og bedre for hver gang jeg snakker med de? hihi

-Ajla R.

Sp; random; Hva er favoritt maten din ?

Hva sier du ? :)

