Starstruck!

Som du sikkert har kjønt så snart du klikket deg inn på denne bloggen, så skal jeg bo i Oklahoma, USA

neste år, og gjett om jeg gleder meg da ?! Har du lest bloggen min tidligere, vet du også at jeg skal bo i Tulsa, som er en av Oklahomas største byer, området heter Broken Arrow og er Oklahomas største suburb ! Selvfølgelig er det da noen kjente folk derfra også, ja du vet, litt sånn kjendiser som vokste opp der! Blandt annet skuespilleren og artisten Kristin Chenoweth, forfatteren bak House of Nights-bøkene Kristin Cast og top model deltageren Kahlen Rondot.


Kristin Chenoweth sin familie bor fortsatt i området og driver et stort eiendomsmegler selskap, så kanskje jeg er heldig med å spotte henne om hun noen gang kommer på besøk til familien!

Andre kjente folk som

er fra Oklahoma er:

  • Chuck Norris
  • Clarence Nash (Donald Duck´s stemme)
  • Brad Pitt
  • Carrie Underwood

Det finnes mange flere, men de er mer «forrige generasjon».

Ellers håper jeg at Bruno Mars (daymn <3) tilfeldigvis skal ha konsert i Oklahoma eller Texas så jeg kan se ham ! Han er bare så sykt talentfull, pen, sjønn, awesome (woooow, fjortiz-moment!)

Også vil jeg selvfølgelig møte kongen av stand-up, Gabriel Iglesias! Det må bare være verdens herligse, søteste person !

Celebrity stalking neste år på meg da! hehe neida, skjer nokk ikke så mye sånt i Oklahoma, men kan hende at jeg skal besøke L.A også, og da blir det jo med engang litt mer kjendiser og se… kanskje? 🙂

Sp; Hvis du kunne møtt en kjendis, hvem hadde det vært?

-Ajla R.

7 thoughts on “Starstruck!

Hva sier du ? :)

