New York City

Vi er allerede i Mars måned, og det er BARE 5-6 måneder igjen til jeg reiser over til «The Big Apple», selve New York City! Det er så sinnsykt mye jeg vil oppleve og se mens jeg er der borte! China Town, Time Square, The Statue of Liberty og ikke minst gå helt CRAZY med shopping!

Jeg kan skrive et evig langt innlegg om alt jeg gleder meg til å se og oppleve mens jeg tilbringer 3 altfor korte dager i New York, men jeg tror flere vil være interesert i å se litt forskjellige bilder av det jeg vil se, isteden. Høres det bra ut? OK! her er min NYC- bucketlist:

Jeg glemte å ta med Broadway her! Selvfølgelig må jeg jo se Broadway også! hihi

Sp; Hva ville du likt å oppleve i NYC?

Sp; Har du vært i NYC før? Kjekt?

– Ajla R.

8 thoughts on “New York City

  1. Jeg var i NYC i fabruar! Og digget det 😀 Er utrolig crowded da, så tre dager er egentlig nok hvis du har en god plan for hva du skal gjøre! Det kuleste syns jeg var at jeg shoppet på Times Square elleve på en søndagskveld, haha! Den byen der er heeelt sjukt 😀

Hva sier du ? :)

