At the moment

Jeg kommer til å savne det lille landet mitt, Norge. Jeg kommer til å savne den lille «storbyen» min, Bergen. Jeg kommer til å savne den lille skolen min, Bergen Private Gymnas. Jeg kommer til å savne den lille klassen min, 1D. Jeg kommer til å savne vennene mine, og foreldrene mine, jeg kommer til å savne lillebroren min, Samir. Om bare 6 (!) måneder reiser jeg til Oklahoma, USA! Det kommer til å bli både oppturer og nedturer på veien, men alt i alt blir dette forhåpentligvis et fantastisk år.

Nå har jeg sendt inn karakterene mine for første semester i år, og jeg har svart på det obligatoriske informøte med Explorius. På møtet skal jeg ta den kjente SLEP-testen som varer i 2 timer, og etter det skal vi sitte i nesten 6 timer og høre masse info om utvekslingsåret vårt.

Enda har ikke Explorius ringt meg for å bekrefte vertsfamilien min, det føles irriterende og nervepirende å måtte vente. Men men, halve delen med å være utvekslingsstudent er jo tross alt å vente litt.

-Ajla R.

Sp; Er det noe du lurer på ? Om utveksling og sånt? det er bare å spørre, så skal jeg prøve å svare 🙂

4 thoughts on “At the moment

  1. Om du kommer til en god familie og en skole du liker. Og om du har mye å bedrive tiden med kommer året til å gå for fort. Om fire måneder sitter er jeg hjemme igjen, og det føles som jeg kom for en måned siden. Tiden har gått for fort, og vil nok ikke gå noe sener resten. Btw, jeg fikk ikke vite om min skikkelige vertsfamilie før jeg allerede var i Amerika og det bare var tre dager før jeg skulle møte dem.

    • Jeg har allerede fått familie da, og er kjempe glad 😀 Jeg har også snakket en del med de og de virker super greie alle sammen ! Høres ut som du har det fantastisk da! 😀

Hva sier du ? :)

