Bucketlist – winner

For ikke så lenge siden bestemte jeg meg for å ha en liten konkuranse, her er hva den gikk ut på :

«Det jeg får gjort skal jeg etter hvert krysse av. Her er en utfordring til dere andre bloggere der ute. Lag et innlegg med deres “before i die” punkter! Sett sammen bilder, eller skriv stikkord! Vær kreativ og husk å krysse av for det dere har gjort

Og her er folka som ble med i konkuransen :

Alle listene var utrolig bra, derfor jeg klarte bare ikke å velge en jeg likte over en annen. Isteden for da å velge en liste jeg likte best, blir det da en trekning der alle har like stor sjans til å vinne!

Og vinneren ble………………………………………SILJE

Det blir ikke en stor mega pris som de kjente bloggerne har, men du blir linket i 3 uker oppe på menyen min! Gratulerer, bucket listen din var utrolig bra!

                                                                                                             

TAKK TIL :

Også vil jeg takke Julie for den fantastiske headeren hun lagde til meg! Den var utrolig fin og det var deilig med en liten forandring på bloggen!

-Ajla R

Sp; Har du vært innpå bloggen(e) til Silje/Julie? Hvis nei, så burde du ! 🙂

Sp; Hva syntes du om headeren?

2 thoughts on “Bucketlist – winner

Hva sier du ? :)

