Chapter 2012

Page 1 of 366

Konkuranse nederst i innlegget !

Jeg elsker følelsen av at et år er gått og ett nytt år har begynt! Følelsen av å kanskje kunne endre livet mitt, prøve nye ting, møte nye mennesker og skape fantastiske minner.

Nå er det ikke lenger «jeg reiser til USA neste år!». Nei nå er det på tide å si at «jeg reiser til USA i år!» For dere som har fulgt bloggen min en stund nå, vet dere at jeg i august 2012 skal dra fra alt som er kjært og nært, jeg skal forlate norges trygge grenser og europas fantastiske landskap og dra over til et nytt og spennede terregn over atlanterhavet.

Der skal jeg tilbringe 10 hele måneder på en normal amerikansk high school, jeg skal oppleve nye tradisjoner og kulturer og få venner utenfor den trygge grensen av Europa.

Uansett,,, dette innlegget skal ikke handle om utveksling, fordi dette kan dere lese om på menyknappen ovenfor headeren. Nei, i dette innlegget skal jeg legge ut min liste over ting jeg må prøve å få gjort i livet mitt. Her har jeg satt sammen 202 punkter av hva jeg vil få gjort. Kanskje jeg ikke klarer alt, men det blir uansett spennende å se tilbake til, for så å se hva jeg har fått til i min livstid!

Det jeg får gjort skal jeg etter hvert krysse av. Her er en utfordring til dere andre bloggere der ute. Lag et innlegg med deres «before i die» punkter! Sett sammen bilder, eller skriv stikkord! Vær kreativ og husk å krysse av for det dere har gjort !

Kommenter en link under her med bloggadressen din og link til innlegget så lover jeg å stikke innom ! Jeg lover også å bli en mye flinkere blogger !!

-Ajla R.

Sp; Tar DU utfordringen? Har du ikke blogg kan du uansett lage en slik liste ! Hvis du vil at jeg skal lese den, er det bare å sende mail med listen din (kontakt info på menyen)

Sp; Hva syntes du om listen min ?

PS: Får jeg nokk personer som legger ut link, vil jeg kanskje velge ut en eller flere som jeg likte best, denne/disse bloggen(e) vil bli linket til i 3 uker oppe på menyen!

13 thoughts on “Chapter 2012

Hva sier du ? :)

