The past is a good place to visit

but certainly not a good place to stay.

Da er det snart slutten av 2011, og vi er på vei inn i et nytt år fylt av spenning og skuffelser, glede og sorg. Nye minner skal skapes og gamle minner skal huskes. De siste dagene har jeg prøvd å tilbringe så mye tid med familie og venner som overhode mulig (grunn nokk til ikke å blogge?)

I løpet av 2011 har jeg lært hvem mine ekte venner er. Jeg har mistet kontakt med folk jeg engang kalte mine bestevenner, og jeg har blitt kjekt med mange nye og fantastiske mennesker. Jeg har også blitt bedre kjent med enkelte gamle venner. I sommer ble jeg også godt kjent med kusiner og fettere, og jeg har gjenopptatt kontakten med familie medlemer jeg ikke har snakket med siden vi var små!

Noe av hva som har skjedd i 2011:

  • Akseptert inn til Bergen Private Gymnas, Akademiet og Bergen Katedralskole
  • Sa ja til plassen på Bergen Private Gymnas.
  • Ble innlagt på sykehus pga pustevansker
  • Fullførte ungdomsskolen
  • Gikk ut av ungdomsskolen med et snitt5.4 (!)
  • Reiste på ferie til Bosnia, Kosovo, Kroatia, Tyskland og Italia
  • Var i Italia, (Venezia og Verona) for første gang
  • Ble kjent med mange hyggelige folk
  • Søkte meg inn på utveksling (med explorius)
  • Begynnte på ny skole (BPG)
  • Ble kjent med fantastiske folk
  • Gikk på intervju for utveksling (og besto)
  • Fikk min første 6 i gym!
  • Opplevde 11.11.11 kl.11.11
  • Vært hos legen uttalige mange ganger (pga. vaksiner og pustevansker)
  • Ble ferdig med søknaden (og nå venter jeg på vertsfamilie)
  • Dro på hyttetur med venner
  • Skal feire en fantastisk nyttårskveld med fantastiske venner ❤
  • Fikk jobb som barnevakt

I januar kommer det et innlegg med hva jeg har planer med å oppnå i 2012.

-Ajla R.

Sp; Hvordan har 2011 vært for deg?

5 thoughts on “The past is a good place to visit

  1. hei ville bare si takk for utrolig snill kommentar på bloggen min mittlivda.blogg.no
    det var utrolig snilt av deg, og det er sånne folk somm deg som gjør at jeg overlever hverdagen !<3

Hva sier du ? :)

