God jul !

Jeg ville bare ønske dere alle en riktig god jul med familie og kjære!

Litt julebilder

NESTE ÅR SKAL JEG FEIRE JUL FOR FØRSTE GANG! (jeg er muslim). DA ER JEG NEMLIG I USA OG JEG GLEDER MEG KJEMPE MASSE!

Frem til da ønsker jeg dere alle en fantastisk julaften og et godt nyttår. Også vil jeg selvfølgelig takke verdens beste venner for fantastiske julegaver! ❤

Lillebror, Samir fikk også gave i dag av julenissen (meg).. der jeg hadde løpt til lekebutikken og kjøpt en «pirates of the carribien» båt, som han har lekt med i hele dag! Bilde kommer i morgen 😉 Bildet kommer når kameraet har batteri 😉 ahah

-Ajla R.

Sp; Har du hatt en fin jul? Fått noe du har ønsket deg?

5 thoughts on “God jul !

  1. Kjempefin blogg. Din kommentar på min blogg var fantastisk kjekk å lese, mellom alle de som ber om å kommentere tilbake. Det varmet at noen faktisk leser isteden for å bare kommentere i håp om å få en kommentar tilbake.
    Jul her for meg har vært fantastisk, det mangler jo selvfølgelig noe, men det gjør det jo bare bedre til neste år. Amerikanere vet det å ha julestemning; og det startet i slutten av november. God jul til deg, og vil gjerne følge med på din blogg å se hvordan ditt år her blir også 😉

Hva sier du ? :)

