Hyttetur

I helgen var jeg på hyttetur med jentegjenen. Vi var på Voss fra fredag til lørdag, hvor vi også feiret bursdagen til Inga Kr.

Jeg var ferdig på skolen klokken halv 4 og da møtte jeg venninnen min Julie der vi satte oss på Opus Cafe og drakk deilig varm sjokolade. Etter det gikk vi på togstasjonen og ventet på at resten av jentene skulle komme.

Toget gikk klokken 10 over 5, og vi stor koste oss gjennom helle togturen. Når vi kom frem til Voss, stresset vi litt med å finne ut hvilken buss vi skulle ta, men vi fant det ut ganske fort! Hvor typisk er det ikke at Inga, som allerede var på hytten, hadde mistet mobilen sin, og vi bare måtte gjette oss til veien opp til hytten? Okei da, vi ringte foreldrene hennes som forklarte oss veien sånn noen lunde.

Når vi endelig var fremme på hytten spiste vi veggis pizza, som er ekstremt godt! 😀

Vi bakte muffins og Inga åpnet gaver. Etter det var vi ute i flere timer, der jeg ble dynket flere ganger -_-

Etter det så vi på film og så la vi oss. Dagen etter spiste vi frokost, pakket og var ute litt til før taxien kom og hentet oss og vi tok toget sammen tilbake til Bergen!

På søndag var jeg på Akvariet med lillebror, som var utrolig koselig! Der så vi på selene, haiene, fiskene og de nydelige apenene og slangene (ja, jeg digger slanger også).

-Ajla

Sp; Hva har du gjort i helgen?

6 thoughts on “Hyttetur

Hva sier du ? :)

