Arizona

Det skjer absolutt ingenting med USA(utveksling) fronten nå for tiden. Søknaden er godkjent her i Norge, og nå er den sendt til USA så de også skal se på den. Problemet er at jeg nå har ventet i 2 uker, uten noe svar fra ICES i USA eller Explorius i Norge, og da jeg sendte en mail, fikk jeg som svar at jeg nokk ikke kom til å få vite så mye mer om akkurat den delen av søknadsprossessen, de gir tydeligvis kun beskjed hvis det er noen feil i søknaden, ellers begynner de bare å leite etter vertsfamilie…

Det er vel kanskje bra at de ikke har sent mail da? Da er vel alt på søknaden min riktig? Men hallo! de kan jo lett gi fra seg en lyd og bare skrive : «you´r application has been accepted, the search for your future hostfamily starts now.»

Altså, det er jo ikke være enn det? Men, men, dette er forsåvidt den eneste klagen jeg  har på explorius akkurat nå, og siden det bare er en liten småting, er det ikke så veldig stress.

Som noen av dere kanskje har fått med dere, har jeg valgt Arizona som første  statsvalg-ønske! Jeg blir kjempe glad om jeg kommer dit! Hallo! hvem vil vel ikke komme til et slikt paradis:

Og med Arizona, mener jeg selvfølgelig den awesome byen Phoenix!

Været i Phoenix denne uken(regnes som kaldt i forhold til hvordan det pleier å være rundt denne årstiden!)

Været i Bergen denne uken (regnes som varmt i forhold til hvordan det pleier å være rundt denne årstiden!)

-Ajla R.

Sp; Hvis du kunne valgt en by/stat i USA å bodd i for et år, hvilken by/stat ville du valgt?

 

 

 

5 thoughts on “Arizona

Hva sier du ? :)

