Svar på spørsmålsrunde

hvordan sminker du deg ? :)
Hvis jeg har tid, renser jeg huden først, så tar jeg på en god fuktighetskrem. Jeg bruker 2 foundationer (merket varierer veldig), etter det markerer jeg brynene, bruker dipliner over øyenlokkene og tar på mascara (2-3 lag). Til slutt tar jeg på Dior-solpudder, og voila, jeg er ferdig 🙂 
 
Random bilde  🙂
hvordan fikser du håret ditt? :)
Jeg er utolig lite kreativ med håret mitt, og siden det er så utrolig kort(skulderlengde), er det vanskelig å få gjort noe med det i det hele tatt! Av og til kan det hende at jeg lager noen enkle krøller her og der, og i det siste har jeg hatt håret oppi en dutt(dette har jeg ikke klart å gjøre på 2 år siden håret mitt har vært såpass kort!)
 
Jeg har det stritteste håret som finnes, så jeg stritter det aldri. (sparer mye tid på dette) 😉
 
Ellers vil jeg nå spare det og kanskje skaffe meg extentions så jeg kan krølle/flette/eller sette det opp.:D
ossen musikk liker du?
Det varierer veldig, jeg hører på det meste fra pop til RnB, til Hip Hop til Rock… Rihanna og Michael Jackson har alltid vært 2 av mine store idoler så de er det veldig mye av på mobilen min 🙂 ellers har jeg fått dilla på Bruno Mars og Jessie J i det siste også.
LOVE ❤
hva heter yndeglis sangen din? :)
Det er vanskelig å velge bare en sang,, men for å velge noen blir det nokk:
 
Rihanna – Bithday Cake
Jessie J – Domino
Rihanna – Farewell
MJ – This is it
Katy Perry – The one that got away
Porcelain Black – This is what rock N Roll looks like (feet Lil Wayne)
Lady Gaga – Marry the night
 
Hva slags sminke bruker du?:-)
Jeg skrev litt om det ovenfor, men av merker:
Foundation: Rimmel London – STAY MATTE / Mary Kay – TIMEWISE (ellers elsker jeg Qlinique – EVEN BETTER også)
Dipliner: Billig greie fra H&M
Mascara: Lancome – HYPNOSE / Chanel (watherproof)
Brynmarkør: Billig greie fra H&M
Solpudder: DIOR bronze
har du dyr? :D
Nei, men jeg hadde en kanin. Desverre ble jeg allergisk og måtte gi han vekk. Jeg har også hatt en fugl og 5 fisker.
 
Favoritt neglelakken din?
Jeg har egentlig ingen favoritter, men jeg er veldig glad i røde farger/toner
 
Når koser du deg mest?
Noen ganger elsker jeg å bare henge med et par venner og se en koselig film og snakke, andre ganger er det deilig å bare sitte på rommet sitt med god musikk og lese en koselig bok (geek-alarm). 
hva synest du er det beste med julen?
Jeg feirer egentlig ikke jul, siden jeg er muslim, men jeg gir alltid julegaver til venner! Det koseligste med julen er uansett julepynten! Jeg elsker å ta bussen tidlig på morgenen, når det forsatt er mørkt ute, og kjøre gjennom byen og se alle de fine juletrærne og juledekoren rundt om på gatene.

hvilken sminke brukte du?
Dette svarte jeg på ovenfor 😉
Hva sanger hører du på? :)
Dette nevnte jeg også ovenfor, men nøyaktig nå spiller Beyonce – Halo på pcen min 😉
 
Hvilken sang beskriver deg best akkurat NÅ?
Jessie J – Domino tror jeg 🙂
 
Hva ville du sagt til fem forskjellige personer, trenger ikke nevne navn?
Person 1 (min aller beste venn) : Du har vært der for meg siden vi var små og jeg har ikke ord for hvor mye du betyr for meg ! Jeg er glad i deg, og du aner ikke hvor mye støtten din har betydd for meg gjennom årene. Det at du nå bor så utrolig langt vekke, gjør det vanskelig for oss å treffes, allikevel vet jeg at vi aldri vil miste kontakten! Noen av de beste minnene jeg har , har jeg hatt med deg! Alle de syke historiene og ideene våre fra da vi var små er minner jeg aldri vil miste! Vit at jeg alltid er her for deg, uansett avstand!
Person 2 (min andre(ganske nye) bestevenn: Du er en av de få jeg har fortalt om bloggen til, og jeg tror du vet at det er deg jeg snakker om nå: Du er den sjøneste, snilleste personen jeg noen gang har møtt! Du er en av de få som vet hva jeg har gått gjennom de siste årene, og jeg føler jeg kan si hva som helst til deg ! Vi har mange like interesser og jeg kjeder meg aldri når jeg er med deg! Jeg har egentlig vist hvem du var ganske lenge, men det var først på ungdomsskolen vi begynte å henge, og først nå vi ble så gode venner som vi er i dag! Jeg vil bare at du skal vite at jeg setter stor pris på støtten du har gitt meg og at jeg alltid er her for deg!
Person 3 (lillebror): Jeg vet du ikke kan lese dette, hvertfall ikke enda. Men du er det beste som noen gang har hendt meg! Du får meg til å le, når jeg helst vil grine. Det barnslige, uskyldige fjeset ditt gjør hver dag morsom og kjekk! Av alle i livet mitt, er deg deg jeg kommer til å savne aller mest når jeg reiser neste år! Noe jeg kom til å tenke på nå er den gang mamma og jeg sa til deg at jeg skulle reise neste år og du svarte: Jeg skal og dra fra deg mamma, jeg skal være med Ajla ❤ 
Person 4 (en jeg ikke helt forstår meg på): Hvorfor må du være så himla frekk med alle folkene rundt deg? Du aner ikke hvor folk blir såret over hva du sier. En gang trodde jeg at du var en av mine beste venner, men etter at jeg har sett og hørt hvordan du behandler andre (også meg selv til tider), har jeg funnet ut at jeg ikke vil ha slike folk som deg i livet mitt. 
Person 5 (leserne mine) : Takk for at dere leser bloggen min 🙂 Det er utrolig hyggelig å få respons på bloggen og vite at folk leser den, takk til dere for dette! 😀
 
Utenom Norge, hvilket land ville du bodd i og hvorfor?
Siden jeg skal på utveksling til USA neste år, må vel USA bli et av drømme landene å bo i. Ellers er jeg foresket i England(London) og Australia(Sydney). I USA ville jeg gjerne bodd i Phoenix, New York eller Los Angeles! 😉
 
Kan du fortelle litt om din drømmesituasjon i USA? Sånn hva slags familie du vil havne hos, hvor du vil, hva slags by du vil til, ossen sport du vil være med på og sånn? :)
Jeg kan lage et innlegg om dette seinere, så stay tuned 😉
Hint: Arizona ❤
kan du legge ut sminkevideo? Du er så pen!
Takk, du 🙂 Jeg er ikke så veldig glad i stemmen min på video, selv om det sikkert er slik den egentlig høres ut som. Men jeg sier ikke nei til sminkevideo,,, kanskje engang fremover 😉
 
Hvilken organisasjon reiser du med, og hvorfor?
Jeg reiser med Explorius forde de virket som en helt grei organisasjon som vil at studentene deres skulle ha det bra. Dessuten får jeg reise til NY i 3 dager og de sammarbeider med BELO USA, så jeg får mest sansynlig reise til Hawaii i en uke 😉
Hva gleder du deg mest til med usa?
Jeg gleder meg til å få en vertsfamilie, venner, begynne på High School , oppleve skikkelige amerikanske feiringer som Thanksgiving, Halloween, Chritmas, New Years Eve, Valentine, Prom, Homecoming, Graduation og mye mer… som nevnt tidligere kommer det et innlegg om dette seinere 😉
Er det bedre å blogge på wordpress? :)
Jeg elsker WordPress, den er mye lettere å bruke, designet er lettere å lage, i forhold til alle HTML kodene på blogg.no… 
 
hvorfor startet du å blogge?
Jeg startet å blogge for å fortelle om USA året mitt, og litt om livet mitt i år  😉 Neste år vil bloggen handle veldig mye om utveksling og livet mitt i USA, og når jeg kommer tilbake vil jeg blogge om russetiden min 😉
liker du å blogge
Jada, jeg syntes det er kjekt jeg 🙂 Er deilig å bare få skrevet ned alt du tenker på og alt som skjer deg i hverdagen , dessuten forsvinner aldri noe helt fra nettet, så blogging blir på en måte en dagbok jeg aldri mister 😉
hvorfor har du så fin blogg?`
Aww, takk ❤ Bruker WordPress,, alt blir mye lettere da 😉
hvem er du fast leser på av blogger?
http://whatihaave.blogg.no/  (Beste moteinspirasjonen!!)
http://linahl.blogg.no/ (hun har bloggpause nå)
http://yunusdaar.blogspot.com/ (Crazy dude i klassen)
http://whoot.blogg.no/ (døds pene bilder)
http://sebastiantilusa.blogg.no/  (en i parallelklassen som også reiser til USA)
leser du min?
Jeg stikker ofte innom samme bloggene om og om igjen, men er kun de bloggene ovenfor jeg leser fast … ikke fordi jeg ikke syntes andre blogger er gode, jeg er bare utrolig dårlig med å lese blogger , også har jeg heller ikke alltid tid.
 
hva er din fav. butikk ?
Vero Moda, H&M, Only, Vila, Bik Bok, GinaTricot … tror det var de 😉
Har du dyr?
Dette svarte jeg på ovenfor 😉
Hva er ditt fav. sitat/motto ?
Jeg elsker alle sitater osv, men favoritter :
«Most people want to be the sun to brighten up your day. But i would rather be the moon that shines down on you in your darkest hour»
 
«I´m nice. Until you give me a reason not to be»
 
«I´m a good girl, with bad habits»
 
«Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class»
Hvilken brus er din fav.?
Jeg er faktisk ikke sånn veldig glad i brus, men skal jeg velge hadde det vært Fanta med masse isbiter 😉 ellers digger jeg vann 😀
 
Hvorfor begynte du å blogge?
Står ovenfor 😉 Men egentlig fordi jeg ville skrive om utvekslingsåret mitt, men siden jeg likte å blogge så gått, ble det litt forskjellige innlegg 😉
Er wordpress bedre enn blogg.no?
WordPress er mye bedre, den er enklere å bruke, designet blir ofte lett og ryddig og jah, jeg bare digger den 😛
 
hvordan klarer du å lage så fine headera?
Hadde aldri kommet på en så genial ide å lage
en sånn hjerte av servietter og skrive navnet i midten!
Den er såå fin!!
 
Haha takk, jeg skulle ønske jeg var så kreativ men sannheten er at bildet er fra nettett og det eneste jeg har gjort er å redigert fargene litt og skrevet inn navnet mitt 😉
 
-Ajla R.
6 thoughts on “Svar på spørsmålsrunde

  1. Jupp, bare kreativiteten stopper deg 😛 Kan ikke skryte på meg at jeg kan hele språket, men min kjære er derfra så prøver å lære litt 🙂
    Ha en super søndag videre : )

Hva sier du ? :)

