Drømmer om USA

Akkurat nå grugleder jeg meg til å reise til USA! Jeg gleder meg jo selvfølgelig til å reise og oppleve masse spennende dette året, men jeg tenker også på alle de fantastiske vennene mine, som jeg må si hadet til !

Jeg tenker mye på den dagen jeg står på flyplassen og skal si hadet til alle kjære, både familie og venner. Jeg lurer litt på hvem som kommer til å være der, for å si farvel. Men jeg har en anelse. Desverre vet jeg også om noen som sikkert ikke vil komme. Noen som har betydd mye for meg før, men som jeg ikke lenger vet hva betyr for meg i dag.

Mye har forandret seg siden sist gang jeg blogget, og jeg har endelig begynt å innse hvem mine ekte venner egentlig er! Disse vennene kommer jeg til å savne ufattelig mye når jeg er i USA, og aller helst skulle jeg ønske at jeg bare kunne stappet dem med meg inn på flyet! Men jeg vet at jeg kommer til å se de igjen!

Som sakt grugleder jeg meg nå til avreisen, men jeg tror sterkt på at dette blir et år med mange fantastiske minner som kommer til å vare livet ut. Det blir også litt deilig å komme meg vekk fra Norge, og bare starte helt på nytt. Det blir en spennende reise med både oppturer og nedturer, det er jeg sikker på!

Litt awesome bilder som virkelig passet til det jeg tenker akkurat nå:

Dette innlegget var ikke ment som en fornærmelse eller ett angrep på noen som helst, men jeg ville bare få ut det jeg følte og tenkte akkurat nå! Ellers er det sant at jeg grugleder meg til USA, men jeg han helt ærlig absolutt ikke vente! 😀

– Ajla

Sp; Skal du på utveksling? Hvilken organisasjon? Hvordan tror du det blir for deg å si hadet til alle vennene dine?

Sp; Har du noen gang vært skuffet over en venn og sint på en annen? Hvordan taklet du det?

Håper dere får en faktastisk uke videre! Jeg har nå hvertfall planer om det 😉

4 thoughts on “Drømmer om USA

  1. Skjønner akkurat hvordan du har det, skal flytte til spania til neste år, blir fært å reise fra alle gode venner! Men du skal tenke at du er utrolig heldig som skal ta et utveklsingsår i usa da! Har tenkt til å gjøre det jeg og, når jeg blir gammel nokk.. :)))

Hva sier du ? :)

