Da var søknaden ENDELIG ferdig

Nå har jeg endelig gjort ferdig hele søknaden til USA og da jeg trykket send følte jeg en stor lettelse over endelig å bli ferdig med den biten. Da jeg søkte viste jeg at det kom til  å være mye papir arbeid, men alikavell hadde jeg aldri tenkt meg at det skulle være mye frem og tilbake gåing mellom ungdomsskole, vgs, lege osv.

Men jeg er enda ikke ferdig ! nå skal Explorius lese gjennom den, og hvis de godkjenner den, sender de den til ICES i USA der den også må bli godkjent før de begynner å leite etter familie til meg !

Julie og meg (sommeren 2011) Kommer til å savne deg ! ❤

Hvis søknaden ikke blir godkjent, blir den levert tilbake, og jeg må rette på den!

Jeg har fortsatt visum-søking, SLEP-test (test som viser engelskferdighetene mine) og mye mer igjen før den endelige avreisen !

-Ajla R.

Sp; jeg har fri i morgen! Har du ?

Sp; Hatt en fin uke så langt ? Hvorfor? Hvorfor ikke?

5 thoughts on “Da var søknaden ENDELIG ferdig

Hva sier du ? :)

