Sjønneste lillebroren i verden

Jeg har alltid ønsket meg en bror eller søster, og da jeg var 13 år, fikk jeg den herligste og sjønneste lillebroren i verden!

Han er 3 år og heter Samir Isak. Jeg valgte ut Samir, men så fikk han også navnet Isak som et minne etter farfar. Han elsker pirater og å male, og han får meg alltid til å le.

Av alle folkene jeg kommer til å måtte si ha det til neste år (når jeg reiser til USA), kommer det til å bli verst å si ha det til ham. Av alle som jeg kommer til å savne, kommer jeg til å savne ham mest.

En liten bildespesial:

-Ajla

Sv; Har du småsøsken?

Sp; Hvem er den viktigste personen for deg?

One thought on “Sjønneste lillebroren i verden

Hva sier du ? :)

