Og vi venter i spenning !

Nå har jeg ventet i 5 dager på respons fra Explorius etter å ha sakt ja til plassen, og begynner å bli ganske lei. Men men ,, kommer nokk snart tror jeg !

Ellers er jeg i Stavanger nå og det regner (!) så da er sittende fast inne i hele dagen:/ Vel, i morgen skal jeg hvertfall på shopping med kusinen min og da MÅ jeg ha den ene kjolen fre Whitney Port sin kolleksjon på Bik Bok!

Likte denne sangen 😀

Og på tirsdag blir det Abduction (<3) og Insanity-treningsopplegg. Føler meg flink somskal trene i høstferien ! haha!

-Ajla R.

Sp; har noen sett Abudction? Hva syntes dere?

PS: viste dere at H&M lanserer Versace klær den 17. november ! kan ikke vente ! <3

8 thoughts on “Og vi venter i spenning !

  1. Viste jeg ikke^^ Jeg skal også på Bik Bok en gang i livet , haha jeg gidder ikke kjøre 1 time bare for å se på klær hele tia, holder med annen hver måned.

    Komenterer alltid tilbake^^

  2. Tror ikke jeg har sett 🙂
    men utrolig bra blogg!
    Satt også inne, regnet utrolig masse inne i sandnes og stavanger, når vi skulle inn og besøke tanten min 😀

Hva sier du ? :)

