Stipend og Zumba

Det er mandag og starten på en ny uke, og jeg har ENDELIG fått stipendet mitt for 2011/2012 og gjett hva? jeg fikk ikke bare utstyrsstipendet, men et par 1000 ekstra! Nei det var ikke sånn 20 000 ++ men jeg er uansett storfornøyd ! Hva skal jeg med pengene? Jo , planen er å bruke det første stipendet (altså utstyrssytipend) på klær, og resten skal jeg være flink med å spare, så jeg har til Bosnia eller USA neste år ,, smart sant?

Nå har jeg også nettopp vært på Zumba, som var utrolig gøy, men også kjempe vanskelig og tungt ! Jeg er ute av trening altså! Men jeg skal uansett melde meg inn på Nr 1 Fitness, hvor jeg skal prøve å trene minst 3 ganger i uken ! Flink eller?

Nå holder jeg på med brevet til Lånekassen (ganske sikker på at jeg har skrevet om det på et av innleggene under), også må jeg begynne å øve på Geografi prøven vi skal ha på Onsdag! Ønsk meg lykke til da!

Sp; Har du prøvd Zumba før? Hva syntes du? Har du fått noen resultater?

-Ajla R.

PS; skal bli flinkere til å legge ut bilde, problemet er at jeg absolutt hater web bilder av meg selv ,, men men,,, ha en fin uke da 🙂

One thought on “Stipend og Zumba

Hva sier du ? :)

