When everything goes left,,,

go right !

Desverre tror jeg ikke at jeg har fått jobben siden intervjuene var i går,,, grunnen er nokk at jeg leverte søknaden inn 2 dager etter fristen, men problemet var at jeg egentlig ikke hadde tenkt å søke der, men at jeg bare snakket med en som jobbet på Haaland sko og hun sa at det gikk greit at jeg leverte inn en søknad. Jaja, verste som kan skje er at de sier nei sant?

Anyway, jeg tror jeg har fått en vane i å sovne på sofaen ! har nemlig gjort det 3 dager på rad, og da har jeg sovet fra 6 til 8 ! Ikke bra altså!

I dag var jeg på bursdag til tremelningen min som fylte 9 år! Så gratulerer med dagen til henne! ❤ Men nå skal jeg være flink og begynne å jobbe med engelsk innleveringen min (som skal leveres på mandag!) , etter at jeg har sett en episode av «the lying game» – jada jeg vet, totalt TVserie slave!

 

Jada, jeg vet ! utrolig kjedelig innlegg ! men what to do? Vet ikke hva annet jeg kan skrive om,, uansett skjer det ikke så mye med Utvekslingen enda, så er ikke så mye å skrive der heller . . . TAR I MOT SKRIVE TIPS ALTSÅ!

Sp; Hva har du gjort i helgen, skal gjøre?

-Ajla R.

 

3 thoughts on “When everything goes left,,,

  1. Hei! Takk for kommentar på bloggen min!

    Det er bare supert om du linker til meg, men ser helst at du linker til utvekslingsbloggen min, ingridreiser.blogg.no, eller den bloggen jeg blogger fra nå, ingridsier.blogspot.com. For tiden er blogg.no-bloggen min ikke i bruk, nemlig 🙂

Hva sier du ? :)

