Bounty

Bounty er altså et gammelt britisk ship som reiste rundt på utforskelsesreiser. Denne båten har også vært med i filmene «Pirates of the Caribbean» ! Og da mener jeg at presis denne båten er med i filmene ! Og gjett hva ? Den er/var i Bergen!

Og fordi jeg er en enorm fan av Pirates filmene og lillebroren min Samir på 3 år, er helt dilla på pirater, så måtte vi jo gå å besøke skipet! Så det gjorde vi altså i går, og det var utrolig koselig! Skipet var sykt tøft (også er det sykt awesome å tenke at skuespillerene fra Pirates filmene har vært på nøyaktig den båten ! og da tenker jeg jo selvfølgelig på Johnny Depp og Orlando Bloom ! ❤ )

Meg og lillebror, Samir ved skipet (jada, i Bergen regner det hele tiden. . .)

Sp; Hva syntes du om Pirates of the Caribbean filmene?

-Ajla R.

PS: det kommer flere bilder etter hvert, må få de over på mac ´en først… 😉

5 thoughts on “Bounty

Hva sier du ? :)

